استرالیا: با چین در جنگ تجاری نیستیم

به گزارش شیوا مارکت، استرالیا باوجود تنش اقتصادی با چین گفت که وارد جنگ تجاری با پکن نشده است.

استرالیا: با چین در جنگ تجاری نیستیم

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور جهان دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دیوید لیتل پراد، وزیر کشاورزی استرالیا امروز (سه شنبه)، یک روز پس از آنکه چین تعرفه وارداتی بر محصول جو استرالیا اعمال کرد، گفت که این کشور در جنگ تجاری با چین نیست.

وی در کنفرانس خبری خود به خبرنگاران گفت: نه، جنگ تجاری وجود ندارد. در واقع حتی امروز، تصور میکنم شاهد افزایش درخواست برای اوره آهن از چین بوده ایم.

واقعیت این است که آنها از فرایندی استفاده کرده اند،اگر بخواهیم کاملا صادق باشیم، نزدیک به این باور است که ما در تجارتمان صادق نبوده ایم.

پس از آنکه چین روز دوشنبه از اعمال تعرفه 80.5 درصدی بر واردات جو از استرالیا از 19 می خبر داده بود، این وزیر استرالیایی امروز گفته بود موضوع ارسال شکایت خود به سازمان تجارت جهانی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

درگیری چین و استرالیا تنها محدود به حوزه اقتصادی نیست. استرالیا و اتحادیه اروپا به تبعیت از آمریکا پیشتر خواستار بررسی منشا ویروس کرونا شده بودند که تا کنون منجر به مرگ بیش از 310 هزار نفر شده است .

سازمان بهداشت جهانی در روز 11 مارس (21 اسفندماه 1398) بیماری ناشی از ویروس کرونا که کووید-19 خوانده می شود را بیماری همه گیر جهانی اعلام نمود و از کشورهای جهان خواست که برای مقابله با این ویروس با یکدیگر همکاری نزدیکی داشته باشند .

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20116

به "استرالیا: با چین در جنگ تجاری نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرالیا: با چین در جنگ تجاری نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید