استقلال به دنبال تمدید قرارداد سه ساله با مهدی قایدی

به گزارش شیوا مارکت، بعضی از مقامات باشگاه استقلال به صورت جدی پیگیر آن هستند تا قرارداد مهدی قایدی را پیش از خاتمه نیم فصل اول به مدت سه سال دیگر تمدید نمایند.

استقلال به دنبال تمدید قرارداد سه ساله با مهدی قایدی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبر ورزشی، مهدی قایدی، جوان اول استقلال فصل گذشته نمایش فوق العاده ای داشت و به همین خاطر پیشنهاداتی از خارج دریافت کرد. از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس گرفته تا بعضی تیم های اروپایی دنبال به خدمت دریافت قایدی بودند ولی مدیران باشگاه در نهایت تصمیم دریافتد با وجود مسائل اقتصادی فراوان، این بازیکن را نفروشند و او را همچنان در جمع آبی پوشان حفظ نمایند.

بعضی از مسئولان باشگاه استقلال به صورت جدی پیگیر آن هستند تا قرارداد مهدی قایدی را پیش از انتها نیم فصل اول به مدت سه سال دیگر تمدید نمایند چون با این کار عملاً این بازیکن را به طور کامل در اختیار خودشان گرفته اند و اگر در انتها فصل آینده پیشنهاد خوبی هم بابت جذب او از خارج برسد، استقلال نیز پول قابل ملاحظه ای کاسب خواهد شد. قایدی البته همچنان با استقلال قرارداد داشته و حداقل تا انتها بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر بازیکن این تیم محسوب می گردد ولی مسئولان باشگاه می خواهند قرارداد طولانی تری با او داشته باشند تا این بازیکن در صورت دریافت پیشنهادات خارجی تمرکز خود را از دست نداده و به قول معروف، هوایی نگردد.

نکته: سعادتمند گفته بود مسئولان باشگاه می خواستند قایدی را بفروشند سپس قایدی مصاحبه کرد و گفت تابع تصمیمات باشگاه هستم و حالا هم اگر ترس از طرفداران نباشد، مسلماً قایدی را می فروشند اما آخرین شنیده های ما حاکی از آن است که فروش قایدی حتی به صورت قرضی حداقل تا نیم فصل اول لیگ بیستم منتفی است.

مجله باهام: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24462

به "استقلال به دنبال تمدید قرارداد سه ساله با مهدی قایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به دنبال تمدید قرارداد سه ساله با مهدی قایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید