استقلال 4 میلیارد بدهی دارد، قلعه نویی طلبکار عمده ما است

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل خلیل زاده درباره میزان بدهی های استقلال و مشکل این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: استقلال سه و نیم تا چهار میلیارد بدهی دارد. تا این لحظه مشکل چند قرارداد را حل کردیم. ان شاءالله ظرف فردا بقیه بدهی ها را پرداخت می کنیم و پنجشنبه فدراسیون فوتبال نامه استقلال را می زند.

استقلال 4 میلیارد بدهی دارد، قلعه نویی طلبکار عمده ما است

وی درباره اینکه مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا روز دوشنبه به پایان می رسد، تاکید کرد: دوشنبه و سه شنبه در ایران تعطیل است. چهارشنبه و پنجشنبه لیست ما به فدراسیون و سپس به کنفدراسیون آسیا اعلام خواهد شد.

رئیس هیات مدیره استقلال درباره طلبکاران عمده این باشگاه شرح داد: تا جایی که می دانم امیر قلعه نویی و یکی دو نفر دیگر عمده طلبکار ما هستند. تا فردا و چهارشنبه این فرصت را داریم که مشکل را حل کنیم. اعتقاد دارم مسئله ای برای استقلال پیش نمی آید.

خلیل زاده در پایان با اشاره به جذب روزبه چشمی گفت: تلاش می کنیم این هفته بخش دوم حق الزحمه بازیکنان را پرداخت کنیم. اگر استراماچونی سرمربی تیم بازیکن دیگری بخواهد و اعلام کند، هیات مدیره و مدیرعامل آمادگی دارند نظراتش را تامین کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10471

به "استقلال 4 میلیارد بدهی دارد، قلعه نویی طلبکار عمده ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 4 میلیارد بدهی دارد، قلعه نویی طلبکار عمده ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید