اسناد تازه از مرگ جی لوید ساموئل

به گزارش شیوا مارکت، ماجرای مرگ جی لوید ساموئل بازیکن سابق تیم های آستون ویلا، کاردیف سیتی و استقلال تهران با گذشت یک سال و شش ماه به نظر می رسد ابعاد و زوایای پنهانی داشته باشد.

اسناد تازه از مرگ جی لوید ساموئل

به گزارش، ساعت 7 صبح 15 می 2018 (25 اردیبهشت 1397): جی لوید ساموئل در منطقه چشایر در شمال غربی انگلستان، جایی بین منچستر و مرسی ساید بعد از پیاده کردن فرزندش مقابل مدرسه با یک کامیون برخورد نموده و فوت می نماید. این خبری است که ساعتی بعد از این اتفاق در رسانه های انگلیسی منتشر شد.

اما ماجرای مرگ جی لوید ساموئل از شش ماه بعد از این حادثه شکل دیگری گرفت. در این زمان هلیا سهیمی همسر ایرانی او در اینستاگرامش اظهار داشت که خواهر، پدر و مادر جی لوید ساموئل به صحنه تصادف می فرایند و پلیس به آن ها می گوید که ساموئل را به بیمارستان وارینگتون منچستر برده اند، اما وقتی آن ها به این بیمارستان می فرایند مسئولان بیمارستان ابراز بی اطلاعی می نمایند.

در ادامه اطلاعاتی که در این زمینه منتشر شد از جمله اینکه از تابلو های زردرنگی که برای تصادف های منجر به جرح و یاری دریافت از شاهدان در این صحنه تصادف انجام نشده است.

خواهر جی لوید در همین زمان ویدئویی منتشر نموده و در آن ادعا کرد که اتومبیل برادرش نسوخته بلکه آنچه برای رنجرور ساموئل اتفاق افتاده یک انفجار بوده است. او همچنین گفته بود که بعد از 21 روز پیگیری مداوم توانسته جسد برادرش را ببیند.

ساعت هفت صبح جی لوید بعد از رساندن بچه ها به مدرسه قصد داشت به تمرین تیم اگرتون برود. تیمی که در آخرین روز های فوتبالش در آن بازی می کرد. ساعت 7:40 دقیقه، در جاده های لی که در آن موقع صبح خلوت است در یک پیچ خطرناک ناگهان یک ون سر راه رنجرور او سبز شد: پانزده دقیقه بعد وقتی نیرو های امداد به محل رسیدند، ستاره سابق استون ویلا از جهان رفته بود.

این روایت رسانه های انگلیسی بعد از مرگ جی. لوید ساموئل است. روایتی که خواهر و همسر ایرانی او آن را قبول ندارند و معتقدند ساموئل در این تصادف کشته نشده است. اما اینکه ساموئل کجاست و در زمان حادثه کجا بوده است را کسی نمی داند.

ساعتی بعد از این حادثه سخنگوی پلیس چشایر گفت: نیرو های امداد هنوز در صحنه تصادف هستند. این حادثه در ساعت 7:55 دقیقه و بر اثر برخورد یک ون و یک رنجرور گزارش شده است. متاسفانه راننده اتومبیل جی لوید ساموئل، 37 ساله، اهل لیم در صحنه تصادف درگذشت.

موضوعی که همان طور که گفته شد از سوی بعضی از نزدیکان ساموئل مورد قبول قرار نگرفته و بعد از گذشت یک سال و شش ماه هنوز این سوال وجود دارد که آیا این بازیکن سابق تیم استقلال در این حادثه کشته شده یا نه؟

در روز های ابتدای آذرماه امسال و بعد از گذشت یک سال و نیم از حادثه خواهر ساموئل باز هم ادعا کرد که برادرش زنده است. او اما پریچارد همسر جی لوید را به طرح تصادف ساختگی با هدف کلاهبرداری از بیمه متهم کرد: جی لوید، ما به زودی تو را در همین جهان خواهیم دید. جی لوید، برادرم، می دانم که زنده هستی و حالت خوب است. ما می دانیم که DNA پاتولوژیستِ موجود، DNA تو نیست. صد درصد این گزارش دروغ است.

خواهر مدافع پیشین تیم های استون ویلا و بولتون، اما اکنون مدعی شده که برادرش هنور زنده است و همسر جی لوید ساموئل را متهم به ساخت تصادف ساختگی به منظور کلاهبرداری از بیمه و دریافت پول از بیمه متهم کرد. لسلی آن ساموئل، خواهر مدافع پیشین استقلال معتقد است برادرش هنوز زنده است. خانواده ساموئل از پلیس چشایر و پزشکی قانونی شکایت نموده اند که این اجازه را به آن ها نداده تا خودشان اجزای باقی مانده جسد سوخته جی لوید را مورد آزمایش DNA قرار دهند.

در همین رابطه هلیا سهیمی همسر ایرانی او نیز در ادامه همین موضوع تایید کرد که DNA اجرا شده متعلق به جی لوید ساموئل نیست.

اما شائبه ای که درباره ساختگی بودن این تصادف مطرح می گردد این است که گفته می گردد این تصادف به گونه ای نبوده است که رنجرور ساموئل را دچار آتش سوزی کند. ضمن اینکه گفته می گردد شاهدان عینی گفته اند در زمان آتش سوزی وقتی برای نجات ساموئل به سمت اتومبیل می فرایند در های رنجرور قفل بوده و نتوانسته اند او را نجات بدهند. موضوعی که مورد تردید است چرا که بعضی شاهدان گفته اند بعد از شکستن شیشه اتومبیل جنازه ای در ماشین نبوده است.

با این وجود اسناد تازه ای که از (منبع ناشناس) صحنه تصادف جی لوید ساموئل به دست ما (ورزش سه) رسیده می تواند تا حدودی شرایط آن موقع و تصادف اتفاق افتاده را بهتر و قابل درک تر کند. در تصاویر و مدارک مربوط به این تصادف میزان تخریب اتومبیل ساموئل که عملا چیزی از آن باقی نمانده با توجه به استحکام رنجرور و سرعتی که گفته می گردد زیر 70 کیلومتر بوده است می تواند ذهن را دچار تردید کند.

منبع: ورزش سه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14103

به "اسناد تازه از مرگ جی لوید ساموئل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسناد تازه از مرگ جی لوید ساموئل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید