اسپالتی: مقابل اینتراخت مرتکب اشتباهات پیش پاافتاده ای شدیم

به گزارش شیوا مارکت، لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم فوتبال اینتر می گوید تیمش در بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت ضعیف تر از حد انتظار ظاهر شده است.

اسپالتی: مقابل اینتراخت مرتکب اشتباهات پیش پاافتاده ای شدیم

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا با نتیجه یک بر صفر مغلوب اینتراخت فرانکفورت و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با همین نتیجه شکست را پذیرا شدند و از رسیدن به مرحله بعد بازماندند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: به لحاظ تیمی تعادل لازم را نداشتیم و مرتکب اشتباهات پیش پاافتاده ای شدیم. سپس بازیکنان عصبی شدند و تعادل تیمی مان به کلی از بین رفت. همین باعث شد بازی برای مان خیلی سخت گردد.

وی اضافه کرد: نتوانستیم توپ را به خوبی حفظ کنیم. حتی زمانی که فضای لازم را به دست آوردیم نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم. گل زودهنگامی هم که دریافت کردیم باعث ایجاد تنش در بین بازیکنان ما شد و این حس به وجود آمد که دیگر شانسی نداریم.

سرمربی اینتر که شاگردانش حالا باید خود را برای بازی حساس یکشنبه شب مقابل میلان در دربی دلامادونینا در سری A ایتالیا آماده نمایند، تأکید کرد: در دربی میلان باید بهتر از این بازی باشیم. باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم و بی صبرانه منتظر این بازی هستیم.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4200

به "اسپالتی: مقابل اینتراخت مرتکب اشتباهات پیش پاافتاده ای شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: مقابل اینتراخت مرتکب اشتباهات پیش پاافتاده ای شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید