اسپالتی: ناپولی ترسو و بیش از حد قابل پیش بینی بود

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی تیم فوتبال ناپولی علت خاتمه یافتن فرایند شکست ناپذیری تیمش در فصل جاری سری A را شرح داد.

اسپالتی: ناپولی ترسو و بیش از حد قابل پیش بینی بود

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی سرمربی تیم فوتبال ناپولی پس از باخت 3 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) تیمش مقابل اینتر که انتها بخش شکست ناپذیری تیم شهر ناپل پس از 13 هفته از شروع رقابت های سری A بود، علت این شکست را مسائل روانی دانست.

اسپالتی پس از این بازی به شبکه DAZN گفت: لائوتارو (زننده گل سوم و پیروزی بخش اینتر) بازیکن فوق العاده ای است. او به زمان احتیاج داشت تا خودش را پیدا کند اما الان دارد نشان می دهد که یک قهرمان است هر چند که ما می دانستیم همینطور است. از نظر کیفی، عملکرد ما در نیمه دوم بهتر بود و پاس های شجاعانه و غیرقابل پیش بینی مان بیشتر شد. در نیمه اول، ما بیش از مقدار قابل پیش بینی بودیم و بدون انگیزه و بی برنامه دنبال راه چاره می گشتیم و اینطور شد که فضاهای زیادی را برای اینتر ایجاد کردیم تا ضدحملاتش را شروع کند. هنوز برخی از بخش های بازی مان احتیاج به پیشرفت دارد اما در مجموع عملکرد تیم ما خوب است.

یکی از اتفاقات مهم بازی مصدومیت مهاجم نیجریه ای ناپولی، ویکتور اوسیمهن بود که در نتیجه برخورد سرش با سر میلان اشکرینیار مدافع میلان، برای لحظاتی گیج شد. در نتیجه این برخورد، او به بیمارستان انتقال داده شد تا معایناتی روی او صورت بگیرد ضمن اینکه نگرانی هایی از بابت شکستگی استخوان گونه او هم وجود داشت.

اسپالتی درباره شرایط بازیکنش گفت: چشم او کبود شده و نمی تواند خیلی خوب ببیند. بنابراین احتیاج داشت مورد معاینه قرار بگیرد. دور چشمش ورم نموده و من امیدوارم که این فقط یک کبودی ساده باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29725

به "اسپالتی: ناپولی ترسو و بیش از حد قابل پیش بینی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: ناپولی ترسو و بیش از حد قابل پیش بینی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید