اشتباهات داوری بازی رابه ست پنجم کشاند، توهین ها را پیگیری می کنم

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم فولاد سیرجان در یک بازی سخت و نفس گیر پیروز شد پیغام مشهد را در خانه حریف با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. این بازی دارای حاشیه هایی بود و تیم پیغام مشهد نسبت به داوری اعتراض داشت.

اشتباهات داوری بازی رابه ست پنجم کشاند، توهین ها را پیگیری می کنم

محمدرضا تندروان سرمربی تیم فولاد در مصاحبه با خبرنگار مهر، درباره بازی و حواشی داوری پیش آمده گفت: داوری کاملاً به ضرر تیم سیرجان بود. ما باید این بازی را با نتیجه سه بر صفر پیروز می شدیم اما با اشتباهات داوری کار به ست پنجم کشیده شد. در ست پنجم نیز امتیازی که به ما دادند، بجا اعلام شد.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در ادامه به فحاشی شیخ الاسلامی مدیرعامل باشگاه پیغام اشاره نمود و گفت: در جریان بازی، تیم ما به شدت مورد فحاشی نهاده شد. همچنین مدیرعامل باشگاه حریف به من فحاشی کرد که اگر من حرفه ای گری نمی کردم شاید کار به درگیری کشیده می شد. حتماً فحاشی های شیخ الاسلامی را پیگیری خواهم کرد. حتی ناظر بازی نیز این فحاشی ها را به فدراسیون والیبال گزارش کرد.

وی گفت: به دلیل فشردگی مسابقات لیگ، چند تن از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی در اختیار نداشتیم اما سایر بازیکنان با جان و دل بازی کردند چرا که این بازی برای ما حکم یک بازی 6 امتیازی داشت و احتیاج داشتیم که این پیروزی را به دست آوریم. در ست پنجم از یک شکست پیروزی ساختیم که این پیروزی حاصل تدبیر کادر فنی و بازی بی نظیر بازیکنان در ست پنجم بود.

تندروان در ادامه تاکید نمود: خدا را شکر در پنج بازی گذشته خود چهار پیروزی به دست آورده ایم. فرایند تیم رو به رشد است و امیدوارم بتوانیم این فرایند را حفظ کنیم. بازی آینده نیز با تیم پیکان خواهد بود. از روزی که وارد تیم سیرجان شدم هدفم کسب پیروزی بود. برنامه ما این است در تمام بازی ها به پیروزی برسیم.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16000

به "اشتباهات داوری بازی رابه ست پنجم کشاند، توهین ها را پیگیری می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات داوری بازی رابه ست پنجم کشاند، توهین ها را پیگیری می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید