اظهارات جالب سعید صادقی بعد از پیوستن به پرسپولیس!

به گزارش شیوا مارکت، سعید صادقی هافبک ملی پوش و نو تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در جمع سرخپوشان ایران در مصاحبه با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر می کنم که عضوی از باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم. از امروز کارم را زیر نظر آقای گل محمدی آغاز می کنم و خیلی ممنون هستم از یحیی گل محمدی که بنده را پذیرفت و تشکر ویژه دارم از مدیریت باشگاه که به من اعتماد کردند.

اظهارات جالب سعید صادقی بعد از پیوستن به پرسپولیس!

وی اضافه نمود: جا دارد که از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس رخصت بگیرم. امیدوارم بنده را در این جهت حمایت نمایند و حامی ما باشند. ان شاءا... که بتوانیم سال جاری را پر بار و مفید رقم بزنیم و دل طرفداران پرسپولیس را شاد کنیم.

صادقی در خصوص اتفاقات پس از ثبت قرارداد با سرخ ها گفت: پس از عقد قرارداد و از ذوق شوقی که داشتم، 24 ساعت نخوابیدم. نه برای من که برای خانواده من هم همین طور بود. الان برترین حس را دارم. من از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و خانواده من هم همه پرسپولیسی هستند. در این مدت جابجایی، همه می دانستند که سعید صادقی پرسپولیسی است چرا که با هیچ باشگاهی جز پرسپولیس مذاکره ای نداشتم، اما برای تاخیر در این قرارداد از همه طرفداران عذرخواهی می کنم.

سعید صادقی در خصوص اهدافش در پرسپولیس افزود: جایگاه پرسپولیس همواره برای طرفداران تعیین است. من هم به نوبه خودم کوشش می کنم که برترین جایگاه را برای پرسپولیس بدست بیاوریم و دل طرفداران را شاد کنیم. البته کار بسیار سختی داریم، اما تیم پرسپولیس تیم بزرگی است و مطمئنا می تواند از پس تمام کار های سخت بر بیاید.

هافبک سرخپوشان در خصوص اینکه پیش تر شاگرد گل محمدی بوده گفت: من شروع فوتبالم را با آقای گل محمدی شروع کردم و در تیم پدیده مشهد و شهر خودرو سه سال زیر نظر ایشان بودم. من تمام خصوصیات آقای گل محمدی را می شناسم و یکی از دلایل پیوستنم به پرسپولیس، یحیی گل محمدی بود.

صادقی در خصوص هدفش برای ادامه حضور در تیم ملی مطرح نمود: هدف من در پرسپولیس رسیدن به جام جهانی است و تمام کوشش خودم را می کنم و باید اینقدر خوب کار کنم تا بتوانم سرمربی تیم ملی را متقاعد کنم که در لیست ملی پوشان به جام جهانی باشم. من ملی پوش بودم که به تیم پرسپولیس ملحق شدم و خیلی خرسندم که به پرسپولیس آمدم و با تمام وجود و دلم به پرسپولیس پیوستم و تمام کوششم را می کنم تا دل همه طرفداران پرسپولیس را خرسند کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29921

به "اظهارات جالب سعید صادقی بعد از پیوستن به پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات جالب سعید صادقی بعد از پیوستن به پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید