اعتبارات بازسازی به مناطق سیل زده براساس اولویت توزیع می گردد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، بعدازظهر سه شنبه معاون عمرانی استانداری گیلان با حضور در شهرستان شفت از مناطق سیل زده بازدید و در نشستی با مسئولان این شهرستان راهکارهای حل مسائل موجود را آنالیز کرد.

اعتبارات بازسازی به مناطق سیل زده براساس اولویت توزیع می گردد

معاون عمرانی استانداری گیلان در این جلسه با اشاره به شرایط استان گیلان و وقوع حوادث طبیعی، اظهارکرد: باید کوشش کنیم تا با ارائه راهکارهای مناسب از میزان آسیب و خسارت ناشی از این حوادث کاسته گردد.

علی اوسط اکبری مقدم با بیان اینکه سیل دو هفته گذشته در گیلان خسارت زیادی به زیرساخت ها و ابنیه این استان وارد نموده است، اضافه کرد: براساس برآوردهای صورت گرفته از سوی کارشناسان مربوطه بیشترین خسارت در حوزه راه ارتباطی به شهرستان رودسر، فومن، شفت و تالش وارده شده است.

اکبری مقدم گفت: در حوزه ابنیه نیز بیشترین خسارت به شهرستان املش وارد شده است.

وی با اشاره به کوشش های صورت گرفته برای جبران خسارت های وارده در کوتاه ترین زمان، بیان نمود: اعتبارت بازسازی براساس اولویت ها معین شده توزیع و پرداخت می گردد.

عملکرد نامطلوب آب منطقه ای گیلان در شهرستان شفت

در ادامه این نشست فرماندار شفت اظهارکرد: طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب در شهرستان شفت بیش از 17 میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت وارد کرد.

محمدرضا محسنی با بیان اینکه بیشترین خسارت در شهرستان شفت به حوزه آب منطقه ای بوده است، اضافه کرد: ساماندهی رودخانه ها راهکاری مناسب برای کاهش میزان خسارت است که متاسفانه با گذشت دو هفته از سیل هنوز هیچ اقدام اساسی از سوی آب منطقه ای گیلان در شهرستان شفت ندیده ایم.

محسنی ادامه داد: در سیل دو هفته گذشته تمامی سردهنه های اصلی رودخانه ها تخریب شده که نیازمند ترمیم و بازسازی قبل از شروع فصل کشاورزی است.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1367

به "اعتبارات بازسازی به مناطق سیل زده براساس اولویت توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات بازسازی به مناطق سیل زده براساس اولویت توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید