اعلام آخرین مهلت دریافت آثار و متون جشنواره تئاتر مقاومت

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر مقاومت، ستاد برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت 27 شهریور ماه 1397 را آخرین مهلت دریافت آثار نمایشی جشنواره تئاتر مقاومت برای بازبینی بیان کرد.

اعلام آخرین مهلت دریافت آثار و متون جشنواره تئاتر مقاومت

گروه های نمایشی در بخش های صحنه ای، خیابانی و محیطی که متون نمایشی آنها برای بازبینی پذیرفته گردیده اند می بایست فیلم آثار نمایشی خود را حداکثر تا 25 شهریور ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. آثار نمایشی که بعد از 27 شهریور ماه 1397 به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شوند مورد آنالیز قرار نخواهند گرفت.

مهلت ارسال متون نمایشی تمدید نخواهد شد با اعلام ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، آخرین مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره 31 شهریور ماه 1397 اعلام شد و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

دبیری بخش نمایشنامه نویسی شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت بر عهده شهرام احمدزاده است. بعد از خاتمه مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره، داوری این بخش از جشنواره شروع خواهد شد و آثار برگزیده آن در اختتامیه جشنواره اعلام خواهند شد.

شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به دبیری امیر نصیربیگی و به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح آذرماه 1397 در تهران برگزار خواهد شد.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 827

به "اعلام آخرین مهلت دریافت آثار و متون جشنواره تئاتر مقاومت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آخرین مهلت دریافت آثار و متون جشنواره تئاتر مقاومت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید