افزایش مستمری المپین ها و قهرمانان از 200 به 500 هزار تومان

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، سید رضا صالحی امیری در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش که امروز سه شنبه در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید، با تاکید بر اینکه پیشکسوتان ریشه های درخت سبز ورزش هستند، گفت: اگر امروز ورزشکاران ما در میادین مختلف می درخشند به خاطر پیشکسوتان است و عملکردی که در گذشته داشته اند.

افزایش مستمری المپین ها و قهرمانان از 200 به 500 هزار تومان

وی با بیان اینکه جمع امروز جمعی صمیمی و خونگرم بود، اعلام نمود: کمیته ملی المپیک که امروز میزبان پیشکسوتان بود متعلق به خود این افراد است. ما از مراسم امروز دو هدف داشتیم، اول اینکه به پیشکسوتان اعلام کنیم همچنان شما را می بینیم و دوم اینکه به نسل امروز ورزشکاران منتقل کنیم آنچه آنها را می تواند بزرگ نموده و ماندگار کند مرام است نه مدال.

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه تاریخ معاصر ورزش ایران یعنی پیشکسوتان، اعلام نمود امروز یکی از آنها تعریف می کرد که در زمان فعالیتش شب لباس های خود را می شست و روز بعد برای یک مسابقه دیگر از آنها استفاده می کرد این یعنی اینکه در گذشته ورزشکاران ما قانع بودند.

وی با تاکید بر اینکه از این پس موضوع پیشکسوتان به عنوان یک مسئله اصلی در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش پیگیری خواهد شد، گفت: پیشکسوتان عضو جامعه ورزش هستند. در کمیته ملی المپیک و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده میزان مستمری المپین ها از 200 به 500 هزار تومان افزایش پیدا نموده و این افزایش برای سال آینده هم انجام می گردد.

صالحی امیری همچنین در خصوص وضعیت دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: آقای شهنازی دبیر کل مستقر در کمیته هستند که این روزها مشغله های زیادی دارند و درگیر حضور در جلسه دیگری هم هستند. او از مدیران سخت کوش است که بخشی از کارهای اجرایی من را انجام می دهد.

رئیس کمیته ملی المپیک همچنین در خصوص وضعیت موزه ورزش شرح داد و یادآور شد: این موزه در 2.5 طبقه در بهار آینده افتتاح می گردد. هفته گذشته بیش از 100 نفر از ورزشکاران کاپ و آثار خود را به موزه اهدا نموده اند و امروز در مراسم برگزار شده شاهد اهدای یادبودهای دیگری بودیم.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4117

به "افزایش مستمری المپین ها و قهرمانان از 200 به 500 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مستمری المپین ها و قهرمانان از 200 به 500 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید