افسردگی اروین باید در ایران تأیید گردد

به گزارش شیوا مارکت، شرط این باشگاه برای شکایت نکردن از اروین به فیفا این است که او به ایران بازگردد و همان پزشکی که توانایی او برای بازی در لیگ را تأیید نموده، افسردگی اش را تأیید کند.

افسردگی اروین باید در ایران تأیید گردد

به گزارش خبرنگاران ، تراکتورسازی به این راحتی از خیر اروین نمی گذرد. حتی با اینکه او نامه پزشک معالجش را مبنی بر تأیید افسردگی شدید برای باشگاه تراکتورسازی فرستاده اما باز هم باشگاه تراکتورسازی به راحتی با جدایی سه ماهه او از تیم موافقت نمی نماید. در واقع تنها شرط این باشگاه برای شکایت نکردن از اروین به فیفا این است که او به ایران بازگردد و همان پزشکی که توانایی او برای بازی در لیگ را تأیید نموده، افسردگی اش را تأیید کند.

علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان این موضوع می گوید: باشگاه ما به عنوان چندمین باشگاه خصوصی، دارای خصوصیات خاصی است. وقتی باشگاه از بازیکنی بزرگ تر گردد در معنی یعنی اصول تربیتی و ساختار نظام مند دارد. هر بازیکنی در این قالب ها باشد، می تواند در زمین فرصت خدمت به هواداران تراکتورسازی پیدا کند. ما هم اولویت مان حفظ سرمایه های باشگاه است و به بازیکنان یاری می کنیم که در این مجموعه بمانند و از راهکارهای تربیتی باشگاه بهره مند شوند.

اسدی شرح می دهد: عدم حضور یک بازیکن در زمان تمرین و مسابقه عدول از مقررات انضباطی است. بهانه اش هر چه باشد اهمیتی ندارد. حتی اگر بیماری باشد، پزشک تیم باید این بیماری را تأیید کند. اگر بازیکنی دچار این قصور گردد، با توانمندی هایی که در بستن قرارداد داریم، قانونی برخورد می کنیم.

آیا اروین با استفاده از قوانین فیفا می تواند با استناد به بیماری اش از تراکتورسازی جدا گردد؟ اسدی در پاسخ به این سوال می گوید: به هیچ عنوان نمی توانند به راحتی از تراکتورسازی جدا شوند. باشگاه تراکتورسازی برای بازگشت اروین و استوکس ، نزدیک به 10 نامه زده است. حتی در قرارداد بازیکنان خارجی ما هم عنوان شده که پزشک معتبر باشگاه باید سلامت بازیکنان را تأیید کند.

در بحث دریافت مطالبات، بازیکنان خارجی بهانه ای ندارند که بتوانند از آن برای جدایی بی دغدغه از تراکتورسازی استفاده نمایند؟ مدیرعامل باشگاه تراکتور تأکید می نماید: اروین مطالباتش را بیشتر از چیزی که باید دریافت نموده و از این طریق هم نمی تواند برای جدایی استفاده کند. ما تمام کوشش مان را می کنیم که این دو بازیکن خارجی را در تراکتورسازی حفظ کنیم. اروین را هم به تبریز برمی گردانیم.

160 + 180 - 11

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2248

به "افسردگی اروین باید در ایران تأیید گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افسردگی اروین باید در ایران تأیید گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید