شجاع: ما دنبال پرچم کشورهای دیگر نیستیم

به گزارش شیوا مارکت، ما مثل برخی طرفداران تیم های دیگر آرزوی باخت نمایندگان ایران در آسیا را نداریم و به دنبال آوردن پرچم ژاپن یا کشورهای دیگر نیستیم.

شجاع: ما دنبال پرچم کشورهای دیگر نیستیم

پرسپولیسِ نیم فصل اول، تیم ملی و بگومگوی رامین و سروش مواردی هستند که شجاع خلیل زاده در تازه ترین مصاحبه اش درباره آنها صحبت نموده است. خودتان صحبت های او را بخوانید.

بالاخره محرومیت باشگاه تمام شد. این نیم فصل سخت چطور گذشت؟

واقعاً نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم اما خوشبختانه آخرش خوب تمام شد و دشمن شاد نشدیم.

قبل از شروع لیگ شروع گردد به دلیل محرومیت پرسپولیس و جدایی ستاره ها همه پیش بینی نموده بودند که نتایج فوق العاده ضعیفی خواهید گرفت اما برعکس شد و نتایج ماندگاری را رقم زدید.

زمانی که چند بازیکن از پرسپولیس جدا شدند آقای برانکو در همان ابتدای فصل جلسه ای با بازیکنان برگزار کرد و به آنها گفت این تیم از تیم سال قبل بهتر نتیجه می گیرد. ما در دلمان گفتیم مگر می گردد وقتی چند بازیکن جدا شدند و تقویت هم نشدیم بهتر از سال قبل نتیجه بگیریم. با خودمان گفتیم شاید برانکو ما را اذیت می نماید یا در حال شوخی کردن است اما وقتی در لیگ قهرمانان هر بار یک تیم قدرتمند را شکست می دادیم و حذف می کردیم، فهمیدیم آقای برانکو چیزی می دانسته که این حرف ها را زده. ما تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و زحمات زیادی کشیدیم اما

فکر می کنی در نیم فصل دوم با اضافه شدن چند بازیکن جدید نتایج پرسپولیس چطور خواهد شد؟

بازیکنانی که در نیم فصل دوم به ما اضافه می شوند قطعاً بازیکنان بزرگ و خوبی هستند و می توانند به ما یاری زیادی نمایند. مطمئناً حضور آنها به ما یاری می نماید تا قوی تر از قبل شویم و ان شاءالله روند خوبی را که داشتیم، ادامه دهیم.

مشکل مصدومیتت به کجا رسید؟ با این وضعیت لیگ را ادامه می دهی یا اینکه قصد مداوا داری؟

بی تعارف می گویم که اگر طرفداران پرسپولیس نبودند و به من انرژی نمی دادند، نمی توانستم بازی کنم. واقعاً طرفداران با حمایت هایشان انگیزه زیادی به من دادند و همواره به من لطف داشتند که این مسأله من را شرمسار نموده. من با همه وجود برای پرسپولیس کار می کنم و با حمایت طرفداران دردی احساس نمی کنم. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد.

نگفتی بالاخره چه زمانی می خواهی مصدومیتت را درمان کنی؟

به دلیل کمبود زمان در نیم فصل نمی توانم مداوای قطعی انجام دهم. اما فصل که تمام گردد، برای درمان کامل مصدومیتم درمان را جدی تر ادامه می دهم.

الان که یک نیم فصل از لیگ گذشته شاید بهتر بتوان درباره مدعیان لیگ صحبت کرد.

من فکر می کنم 5، 6 تیم بالای جدول در وضعیت فعلی شانس قهرمان شدن در لیگ را دارند. استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و پدیده می توانند در کنار پرسپولیس برای قهرمانی کوشش نمایند و فکر می کنم قهرمان بین این تیم ها تعیین خواهد شد. هر چند که اعتقاد دارم استقلال در نیم فصل دوم تیم خیلی خوبی خواهد شد.

هفته پیش سروش با انتقاد از برخی انتخاب ها، از جای خالی تو در تیم ملی صحبت کرد که صحبت هایش با واکنش تند رامین رضاییان روبه رو شد. نمی خواهی جواب رامین را بدهی؟

من صحبتی در این باره ندارم و فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. به عنوان یک ایرانی آرزویم قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیاست.

فکر می کنی تیم ملی قهرمان آسیا می گردد؟

پیش بینی کار سختی است اما مطمئنم ملی پوشان کوشش زیادی خواهند کرد تا به قهرمانی برسیم.

فصل آینده لیگ قهرمانان را چطور پیش بینی می کنی؟ قطعاً تیم های آسیایی نگاه ویژه ای نسبت به پرسپولیس خواهند داشت.

بازی کردن در آسیا سخت است و مطمئناً تیم های آسیایی به خاطر فینالیست شدن ما از این به بعد نگاه دیگری به ما خواهند داشت. این را هم در نظر بگیرید که تیم های رقیب با بودجه هنگفت و پول بسیار زیاد خود را آماده حضور در لیگ قهرمانان می نمایند. خارج از کُری های معمول باید در نظر داشت که پرسپولیس و استقلال اعتبار فوتبال ایران در آسیا هستند و ما مثل برخی طرفداران تیم های دیگر آرزوی باخت نمایندگان ایران در آسیا را نداریم و به دنبال آوردن پرچم ژاپن یا کشورهای دیگر نیستیم. ما به دنبال موفقیت تیم های ایرانی در آسیا هستیم. این از هر چیزی مهمتر است و هیچ گاه آرزوی باخت تیم های ایرانی را در آسیا نداریم.

2 - 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2565

به "شجاع: ما دنبال پرچم کشورهای دیگر نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع: ما دنبال پرچم کشورهای دیگر نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید