افشین قطبی: استادیوم آزادی، کولوسئومِ استادیوم های آسیاست، روی پرسپولیس هم به مانند کاشیما آنتلرز فشار خواهد بود

به گزارش شیوا مارکت، افشین قطبی، سرمربی پیشین پرسپولیس می گوید جو استادیوم آزادی فوق العاده و استادیوم بزرگ تهران سرآمد استادیوم های آسیاست.

افشین قطبی: استادیوم آزادی، کولوسئومِ استادیوم های آسیاست، روی پرسپولیس هم به مانند کاشیما آنتلرز فشار خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، افشین قطبی که سابقه سرمربیگری پرسپولیس در ایران و شیمیزو اس پالس در ژاپن را دارد، در آستانه دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا با یادآوری قهرمانی دراماتیکش با پرسپولیس در لیگ برتر ایران در سال 2008 به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: در بازی سرانجامی لیگ ما با گل دقیقه 96 و با حضور 110 هزار طرفدار در استادیوم آزادی مقابل سپاهان به برتری دست یافتیم و به قهرمانی رسیدیم. جو فوق العاده ای است و واژه ای در هیچ زبانی نیست که بتوان حس پیروزی در آنجا را توصیف کرد. به عنوان یک بازیکن و یا یک مربی آسیایی، بازی در استادیوم آزادی تجربه فوق العاده ای است. استادیوم آزادی، کولوسئومِ (تماشاخانه تاریخی شهر رم) استادیوم های آسیاست.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران همچنین با اشاره به پیروزی 2 بر صفر کاشیما آنتلرز مقابل پرسپولیس در بازی رفت، گفت: به اعتقاد من کاشیما آنتلرز با علم به این موضوع که طرفداران پرسپولیس از شب قبل از بازی بیرون استادیوم خواهند بود و سپس صبح بازی استادیوم مملو از جمعیت خواهد شد، به دردسر خواهد افتاد. سر و صدایی که طرفداران در این استادیوم ایجاد می نمایند، شگفت انگیر است. با این حال جو موجود در استادیوم برای بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس هم چالش ایجاد خواهد نمود چون آنها هم تا حدودی فشار و استرس روی شان خواهد بود. در خانه آنها هم فشار به روی آنها به منظور کسب نتیجه برای طرفداران شان خواهد بود.

افشین قطبی در ادامه با اشاره به فرهنگ فوتبالی دو کشور ژاپن و ایران اعلام نمود: ما در مورد نبرد فرهنگ ها صحبت می کنیم. وقتی صحبت از تیم های ژاپنی می گردد، ما در مورد سازماندهی بالا، محافظه کاری بالا و تیم هایی به هم پیوسته صحبت می کنیم. وقتی هم بحث به فوتبال ایران می رسد، در مورد خلاقیت و ابتکار بالا صحبت می کنیم. صحبت در مورد بازیکنانی است که محصول فوتبال خیابانی هستند، از این رو قادر هستند به صورت انفرادی دست به کارهایی بزنند که ممکن است سودمند باشد.

وی در سرانجام در خصوص پیش بینی بازی روز شنبه دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز گفت: به نظرم در هر بازی فینال بحث استفاده از موقعیت هاست و تیمی که کمتر مرتکب اشتباه گردد، می تواند به موفقیت برسد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1778

به "افشین قطبی: استادیوم آزادی، کولوسئومِ استادیوم های آسیاست، روی پرسپولیس هم به مانند کاشیما آنتلرز فشار خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشین قطبی: استادیوم آزادی، کولوسئومِ استادیوم های آسیاست، روی پرسپولیس هم به مانند کاشیما آنتلرز فشار خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید