اقدام عجیب زن آمریکایی از ترس آخرالزمان

به گزارش شیوا مارکت، یک زن آمریکایی ده ها هزار دلار هزینه کرده است تا به منظور آماده شدن برای خاتمه جهان غذا ذخیره کند.

اقدام عجیب زن آمریکایی از ترس آخرالزمان

یک زن آمریکایی به مدت 11 سال از ترس جنگ جهانی سوم و پایان جهان، هزاران دلار برای ذخیره غذا و نوشیدنی در پناهگاهی در زیر خانه خود هزینه کرده است.

روآن مک کنزی، 38 ساله، در مجموع 43000 دلار برای نگهداری مواد غذایی و مایحتاج هزینه کرده است. پس از افشای مخفیگاه پنهان این زن در خانه اش که به منظور آمادگی برای آخرالزمان ساخته بود، او به تیتر یک روزنامه ها در آمریکا تبدیل شد.

روآن که قاطعانه متقاعد شده بود پایان جهان نزدیک است، 11 سال پیش در حالی که مردم شروع به آماده شدن برای پایان جهان طبق تقویم مایا ها کرده بودند، شروع به انباشت آذوقه و مواد غذایی در انبار خانه خود کرد.

در ابتدا، روآن غذا های ماندگاری مانند لوبیا و برنج خرید که یاد گرفت چگونه آن ها را نگهداری کند. او هر هفته لوازم بیشتری را به مخفیگاه خود اضافه می کرد. در نهایت، روآن تصمیم گرفت 10000 دلار برای ذخیره غذا و آب و همچنین اسلحه و مهمات هزینه کند.

روآن در حساب Tik Tok خود، قفسه های فروشگاه اش را به همراه کلیپ های دیگری که توصیه هایی در مورد نحوه آماده شدن در برابر بلایا ارائه می دهد، به اشتراک گذاشته است. روآن همچنین فضایی را برای افزایش بیشتر مواد غذایی ایجاد کرده و ادعا می کند که بیشتر ذخایر او تا 25 سال دوام می آورند.

این زن واکنش های تندی را به کلیپ های خود در تیک تاک دریافت کرد، به گونه ای که بسیاری از دنبال کنندگان می گویند که ذخیره کردن میزان زیادی غذا باعث خالی شدن فروشگاه ها از مواد غذایی می شود و تأمین غذا برای بچه ها سخت خواهد شد.

منبع: 24.ae

خبرنگاران فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29972

به "اقدام عجیب زن آمریکایی از ترس آخرالزمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب زن آمریکایی از ترس آخرالزمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید