الدحیل 3 - استقلال صفر ، باخت سنگین استقلال؟ فکرش را نمی کردیم!

به گزارش شیوا مارکت، سه شنبه 14،12،97، دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استادیوم عبدالله بن خلیفه، ساعت 1845، تماشاگر: 5 هزار نفر

الدحیل 3 - استقلال صفر ، باخت سنگین استقلال؟ فکرش را نمی کردیم!

الدحیل سه

گل ها: بن عطیه(57)، یوسف العربی(74) و عفیف (91)

استقلال صفر

داور: روشن ایرماتوف یاری ها: عبدوخامیدولو رسولوف و سایدوف

اخطار:احمد یاسر(32)، بسام الراوی(35)(الدحیل) و امید نورافکن(26)، وریا غفوری (66)(استقلال)

الدحیل: کلود امین، مهدی بن عطیه، بسام الراوی، احمد یاسر، سلطان البریک، کریم بوضیاف(89 محمد موسی)، لوئیز مارتین، ادمیلسون(92 مونتاری)، ناکاجیما(86 اکرم عفیف)، مراد ناجی و یوسف العربی

سرمربی: روی فاریا

استقلال: مهدی رحمتی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری(80 خسرو حیدری)، آرمین سهرابیان، امید نورافکن(80 اسماعیل گونسالوس)، آیاندا پاتوسی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و گادوین منشا

سرمربی : وینفرد شفر

شاگردان شفر این روزها در شرایط ایده عالی قرار داشتند و با وضعیت بسیار خوبی در اولین دیدار آسیایی خود به مصاف الدحیل رفتند، آبی های پایتخت امیدوار بودند بتوانند با بهره گیری از شرایط خوبشان با کسب امتیاز استادیوم عبدالله بن خلیفه را ترک نمایند. از طرف دیگر الدحیل قطر هم با اوضاع خوبی در این دیدار حضور یافته بود. قهرمان فصل گذشته لیگ قطر با امیدواری به کسب سه امتیاز اولین بازی پا به میدان گذاشت.

با سوت ایرماتوف بازی استارت خورد و در اولین فرصت پیش آمده برای قطری ها، ناکاجیما توپ را به سمت دروازه رحمتی شلیک کرد که با واکنش رحمتی همراه شد. در حالی که شاگردان شفر هنوز در جو بازی قرار نگرفته بودند در دقیقه 6 بازی باز هم ناکاجیما با شوت از راه دور شانس خود را برای باز کردن دروازه استقلال امتحان کرد که حاصل آن یک کرنر برای قطری ها بود.

سه دقیقه بعداز این موقعیت قطری ها، منشا شانس بازکردن دروازه حریف را داشت که به توپ ارسالی نرسید و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه 24 بازی ضربه ایستگاهی قطری ها در بازگشت توسط بن عطیه به درون دروازه استقلال رفت اما داور بازی قبل آن افساید اعلام نموده بود. رجحان قطریها در این دقایق کاملا محسوس است و اعتراض شفر به شاگردانش هم گویایی همین موضوع است.

درگیری امید نورافکن با بازیکن قطری یک کارت زرد را برای او داشت تا شفر بیشتر روی این بازیکنش احساس خطر کند.

دقیقه 31 بازی با جلو کشیدن آبی ها، شاگردان شفر دو موقعیت بسیار خوب به دست آوردند که که حاصلی برای نماینده کشورمان نداشت.

استقلالی دقایق سرانجامی نیمه اول را از آن خودکردند و مالکیت بیشتری روی توپ دارند و الدحیل را مجبور به عقب نشینی کردند.

دقیقه 39 بازی اشتباه منشا در پاس به عقب ، مهاجم الدحیل را در موقعیت گل واقع شده است که مدافعان استقلال توپ را از مهاجم الدحیل گرفتند و اشتباه منشا جبران شد.

دقیقه 45 بازی در غفلت بازیکنان استقلال توپ ارسالی قطری ها در حال ورود به دروازه استقلال بود که نورافکن از راه رسید و توپ را از روی خط بیرون کشید این آخرین و جدی ترین خطر الدحیل روی دروازه استقلال بود که به ثمر ننشست تا نیمه اول بازی بدون گل به سرانجام برسد.

نیمه دوم بازی با نمایش خوب استقلالی ها آغاز شد تا جایی که در دقیقه 49 پاس خوب یاران استقلال پشت مدافعان الدحیل به فرشید باقری رسید، اما این بازیکن توپش را دقیقاً جایی زد که دروازه بان الدحیل ایستاده بود و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه 55، سانتر الدحیلی ها روی دروازه استقلال، یوسف العربی را در موقعیت خوبی قرار داد که او نتوانست از توپ ارسالی استفاده کند. فشار قطری ها در این دقایق بیشتر شده است.

دقیقه 57 بازی ارسال کرنر روی دروازه استقلال در غفلت مدافعان استقلال به بن عطیه رسید و خیلی راحت درون دروازه استقلال نهاده شد.

دقیقه 61 پاس خوب شجاعیان اسماعیلی را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد که ضربه اسماعیلی با بی دقتی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65 توپ برگشتی مهدی رحمتی جلوی پای ادمیلسون افتاد که شوت او از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 73 در حالی که استقلالی ها کمتر در زمین الدحیل دیده می شوند، روی یک کار ترکیبی موقعیت شوتی برای نورافکن مهیا شدکه ضربه او راهی به دروازه الدحیل پیدا نکرد.

دقیقه 74 پاس عالی ناکاجیما در عمق، العربی را با رحمتی تک به تک کرد که این بازیکن الدحیل با گذشتن از رحمتی، گل دوم را به ثمر رساند.

دقیقه 84 خطای پژمان پشت خط هیجده قدم روی ناکاجیما، ضربه ایستگاهی خطرناکی را نصیب الدحیل کرد که ثمری برای این تیم نداشت.

دقیقه 91 روی ضد حمله و پاس کاری خوب ادمیلسون ، عفیف یار تازه وارد ادحیل گل سوم تیمش را به ثمر رساند. با این گل دیگر فرصتی برای استقلال وجود نداشت و در حالی که آبی ها نیمه اول را خوب سپری کردند در نیمه دوم با دریافت سه گل، بازی بدی را به نمایش گذاشتند و از اولین بازی هیچ امتیازی به دست نیاوردند.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3895

به "الدحیل 3 - استقلال صفر ، باخت سنگین استقلال؟ فکرش را نمی کردیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الدحیل 3 - استقلال صفر ، باخت سنگین استقلال؟ فکرش را نمی کردیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید