سپاهان صفر-استقلال یک، استقلال بحران را زیر پا له کرد

به گزارش شیوا مارکت، استقلال و سپاهان در حضور بیش از 50 هزار تماشاگر در استادیوم نقش دنیا اصفهان مقابل هم قرار گرفتند.

سپاهان صفر-استقلال یک، استقلال بحران را زیر پا له کرد

آدینه، 1398،1،23، هفته بیست و پنجم هجدهمین دوره لیگ برتر، استادیوم نقش دنیا اصفهان، ساعت:17:45، تماشاگر: بیش از 50هزار نفر

سپاهان: صفر

استقلال: یک

گل:آیاندا پاتوسی(7+90)

داور: محمدحسین زاهدی فرد

یاری ها: سعید علی نژادیان، علیرضا ایلدروم

اخطار: خالد شفیعی، مهردادمحمدی(سپاهان)

بازیکن برتر: آیاندا پاتوسی(استقلال)

سپاهان: پیغام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت الله پورقاز، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محسن مسلمان(46علی قربانی)، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی(56جلال الدین علی محمدی)، سجاد شهباززاده، کی روش استنلی

سرمربی: امیرقلعه نویی

استقلال: سیدحسین حسینی، خسرو حیدری(58آرمین سهرابیان)، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، علی کریمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، پاتوسی، فرشید اسماعیلی(73مرتضی تبریزی)، اسماعیل گونسالوس(63گادوین منشاء)

سرمربی: وینفرد شفر

*استقلال با همان ترکیبی که در بازی با الهلال به میدان رفت و به پیروزی رسید وارد این میدان شد و در مقابل سپاهانی ها فقط یک تغییر در ترکیب خود داشتند و محسن مسلمان از ابتدای در ترکیب این تیم نهاده شد.

-

*این بازی شدیدا تحت تاثیر بارش باران بود و مشکلاتی را برای تماشاگران و عوامل برگزاری بازی ایجاد کرد. قبل از آغاز بازی نیروهای خدماتی با انواع جاروها و از طریق تی آب های کنار زمین را پاک نمایند تا بازی در شرایط خوبی برگزار گردد.

-

*در قسمتی که برای نشستن هواداران استقلال تعبیه شده بود فضای خالی دیده نمی شد و ساعاتی قبل از آغاز بازی صندلی مهمان کاملا پر شد.

*مهدی نوراللهی،روح الله باقری، میثم تیموری، مرتضی تبریزی، سجاد آقایی،آرمین سهرابیان، مهدی قائدی، فرشاد محمدی مهر و گادوین منشا در این بازی از ابتدا روی نیمکت نشستند.

*رضا دهقانی، حسین جعفری،جلال علی محمدی، محمد ابراهیمی، محمد کریمی،علی کیخسروی، حامد بحیرانی، علی قربانی و محمدرضا مهدیزاده هم روی نیمکت سپاهان نشستند.

-

* وینفرد شفر سرمربی استقلال به محض ورود به داخل زمین مورد تشویق هواداران آبی پوش نهاده شد و شال خود را به آنها نشان داد.

دقیقه3: درحالی که 3 دقیقه از بازی گذشته بود استقلال باز هم با ارسال هایی که پاتوسی انجام می داد کوشش می کرد به دروازه سپاهان نزدیک گردد.

دقیقه7: اسماعیل گونسالوس روی پاس در عمق اسماعیلی اولین ضربه را به سمت دروازه سپاهان شلیک کرد که نیازمند با جا گیری مناسب خود و یک شیرجه کوتاه توپ را در آغوش گرفت. این اولین خطر جدی بازی بود.

دقیقه10: سیدحسین حسینی روی ارسال آقایی از سمت چپ سپاهان از دروازه استقلال بیرون آمد اما نتوانست توپ را بگیرد که اشتباه او سبب شد سپاهان در موقعیت گلزنی قراربگیرد که در نهایت این موقعیت از دست رفت.

-

دقیقه14: خطای شدید شهباززاده روی دانشگر باعث شد تا بازی برای لحظاتی متوقف گردد و این بازیکن برای مداوا از زمین بیرون برود.. شفر اعتقاد داشت شهباززاده باید به واسطه این خطا کارت زرد می گرفت.

دقیقه18: نفوذ ایران پوریان از سمت راست با پاس مناسب این بازیکن همراه شد اما کی روش استنلی که در شرایط بسیار ایده الی برای گلزنی نهاده شده بود نتوانست ضربه آخر را به درستی بزند.

-

دقیقه20: پرتاب اوت خالد شفیعی بار دیگر استنلی را در موقعیتی طلایی قرار داد اما ضربه سر کی روش با فاصله کم از روی دروازه استقلال راهی اوت شد تا استقلال از این موقعیتی که برای میزبان به دست آمده بود مصون بماند.

دقیقه22: حمله همه جانبه استقلالی ها با موضوع پاتوسی می رفت تا این تیم را به گل برساند اما تکل شفیعی در لحظه آخر مانع از رسیدن شوت پاتوسی به دروازه سپاهان شد.

دقیقه24: شوت سهمگین کومان را حسینی به زیبایی دفع کرد و توپ را به کرنر فرستاد. سپاهانی ها از این کرنر نتوانستند به خوبی استفاده نمایند.

-

دقیقه25:خالد شفیعی به دلیل خطای سفت و سختی که روی نورافکن انجام داد از داور کارت زرد گرفت. قلعه نویی به این صحنه معترض بود.

دقیقه29: شوت سهمگین پاتوسی هم به شدت دروازه سپاهان را تهدید کرد اما این توپ درمیانه های راه کات برداشت واز کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه29: بلافاصله شهباززاده صاحب موقعیت شد ودرشرایطی تقریبا شبیه تک به تک نهاده شد اما ضربه نهایی او بسیار بد بود و توپ از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه45:بازی در نیمه اول بدون گل به سرانجام رسید. در دقایق سرانجامی نیمه اول دو تیم افت محسوسی داشتند ودیگر شاهد آن بازی با طراوت در 30دقیقه ابتدایی نبودیم.

-

دقیقه48:فرشید اسماعیلی اولین ضربه به سمت دروازه را در نیمه دوم شلیک کرد که توپ با فاصله قابل توجه از کنار تیر عمودی سپاهان اوت شد.

دقیقه58: بخسرو حیدری پیش از آنکه بازی را ترک کند بازوبند کاپیتانی را به منتظری سپرد.

-

دقیقه60: علی قربانی که نیمه دوم به میدان آمده بود با شوتی نه چندان دقیق دروازه تیم سابقش را هدف قرارداد اما این موقعیت ثمری برای سپاهان نداشت.

دقیقه62: شوت علیمحمدی بین راه به مدافعان استقلال خورد وبا تغییر جهت راهی کرنر شد.

دقیقه63:گادوین منشاء جای گونسالوس را در ترکیب اصلی استقلال گرفت.

دقیقه69:کی روش استنلی ضربه کاشته ای که نصیب تیمش شده بود را از نزدیکی های هجده قدم به سمت دروازه استقلال شلیک کرد که توپ با فاصله زیاد ازبالای دروازه اوت شد.

دقیقه74: نفوذ پاتوسی با پاس او به منشاء همراه شد که این مهاجم تازه از راه رسیده با یک چرخش توپ را به سمت دروازه سپاهان شلیک کرد که نیازمند با واکنشی عالی توپ را به کرنر فرستاد تا این موقعیت هم برای استقلال از دست برود.

دقیقه80:ارسال مواجی که از سمت راست خط دفاع استقلال از سوی آقایی صورت گرفته بود بعد از عبور از روی سر استنلی برای شهباززاده مهیا شد که این مهاجم موقعیتی طلایی را به ضرر تیمش از دست داد ودر کمال ناباوری این فرصت را تبدیل به گل نکرد.

دقیقه84:ارسال شهباززاده برای کومان می رفت این تیم را به گل برساند اما هافبک مجار سپاهان چند سانتی متر کم آورد.

دقیقه85: شوت بی دقت منشاء در میانه های راه به طور اتفاقی به تبریزی رسید که این بازیکن هم بلافاصله به توپ ضربه زد که توپ راهی کرنرشد.

دقیقه86:ارسال پاتوسی با ضربه سر علی کریمی وارد دروازه شد اما داور این گل را مردود خاطرنشان کرد که معین نشد داور چرا این موقعیت را گل اعلام نکرد! بعد از این تصمیم شفر به شدت به داور انتقاد کرد.

-

دقیقه88:برخورد شفیعی و حسینی در محوطه هجده قدم استقلال باعث مصدومیت دروازه بان استقلال شد که داور بازی را برای لحظاتی متوقف کرد.

دقیقه90:داور 7 دقیقه وقت اضافه خاطرنشان کرد تا این بازی در دقایق سرانجامی باز هم لحظات حساسی را به خود ببیند.

دقیقه92: ضد حمله سریع سپاهانی ها با شلیک سعید آقایی از دست رفت. شوت این بازیکن گرچه شدت بالایی داشت اما کم دقت بود.

دقیقه93:ارسال منشاء با ضربه سر مواج تبریزی می رفت گل بزرگی برای استقلال به همراه آورد اما نیازمند با یک سوپر واکنش مانع از فرو ریختن دروازه اش شد.

دقیقه97: آیاندا پاتوسی با یک دریبل فوق العاد پورقاز را از جریان بازی محو کرد و با حرکت به سمت تیر عمودی سمت راست سپاهان با پای چپ توپ را از زاویه بسته به تور دروازه سپاهان کوبید تا استقلال در این بازی صاحب 3 امتیاز با ارزش گردد. داور هم بلافاصله بعد از این گل سوت سرانجام بازی را به صدا درآورد تا استقلال مزد رجحان اش را در این بازی بگیرد و به آینده خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوارترگردد.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4885

به "سپاهان صفر-استقلال یک، استقلال بحران را زیر پا له کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان صفر-استقلال یک، استقلال بحران را زیر پا له کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید