الکس فرگوسن هم مستند سینمایی می گردد، اسطوره فوتبال در راه سینمای سال 2021

به گزارش شیوا مارکت، مستندی از زندگی آلکس فرگوسن، مربی اسطوره ای فوتبال توسط پسرش ساخته و سال آینده راهی اکران سینماها می گردد.

الکس فرگوسن هم مستند سینمایی می گردد، اسطوره فوتبال در راه سینمای سال 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از دیلی میل، مستندی درباره الکس فرگوسن، سرمربی افسانه ای منچستریونایتد ساخته خواهد شد. البته این مستند قرار است بیشتر درباره درمان خونریزی مغزی این مربی سابق فوتبال باشد و برای اکران در سال آینده به فراوری خواهد رسید.

اسطوره منچسریونایتد پس از 27 سال سرمربیگری و کسب 38 جام مختلف نهایتاً در ماه مه 2013 بازنشسته شد. این فیلم نشان می دهد که چگونه فرگوسن 78 ساله با عشق و حمایت همسر و خانواده اش توانست با تهدید از دست دادن حافظه کنار بیاید.

او ماه مه 2018 به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان خونریزی مغزی اورژانسی نهاده شد و چند روز را هم در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان سلطنتی سلفورد نزدیک منچستر گذراند.

این مستند توسط جیسون، پسر فرگوسن کارگردانی شده و در سال 2021 در سینماها به نمایش درمی آید.

او درست به هنگام آغاز فیلمبرداری مستند بیمار شد بنابراین تصمیم گرفته شد که مبارزه او برای بهبودی بیماری تبدیل به مستند سینمایی گردد.

در این اثر همچنین مصاحبه با بازیکنان سابقی که زیر نظر فرگوسن کار می کردند از جمله گوردون استراچان، اریک کانتونا و رایان گیگز ارائه می گردد.

جان باتسک، تهیه کننده آن گفت: این داستان زندگی واقعی او از عظیم شدن در گووان در گلاسگو، کار حرفه ای به عنوان یک فوتبالیست و به عنوان یک مدیر فوتبال تا جنگ او در حال بهبودی است. این یک داستان پدر و پسر و یک داستان عاشقانه است. داستان او و همسرش

انتهای پیغام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23248

به "الکس فرگوسن هم مستند سینمایی می گردد، اسطوره فوتبال در راه سینمای سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکس فرگوسن هم مستند سینمایی می گردد، اسطوره فوتبال در راه سینمای سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید