امتحانات پایانی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش شیوا مارکت، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: تمامی امتحانات پایانی نیمسال دوم 99-98 دانشگاه ایلام برای تمامی مقاطع تحصیلی به صورت مجازی برگزار گردد.

امتحانات پایانی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می گردد

مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد نحوه برگزاری امتحانات سرانجامی نیمسال دوم تحصیلی 99-98 گفت: با توجه به اینکه همچنان شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم و احتمال خطر انتقال این ویروس در زمان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی وجود دارد، در راستای حفظ سلامت دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه قرار است تمامی امتحانات سرانجامی نیمسال دوم تحصیلی 99-98 دانشگاه برای تمامی مقاطع تحصیلی به صورت مجازی برگزار گردد.

نعمتی افزود: برنامه اجرای کلاس های دروس عملی و دروسی که به تشخیص استاد آن، امکان برگزاری به صورت مجازی ندارند نیز متعاقبا اعلام خواهد شد. تمامی اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه ایلام در نحوه نمره بندی دروس از استقلال کامل برخوردار بوده و می توانند با جمع بندی تکالیف و تمرین های اجرا شده توسط دانشجویان و آزمون مجازی سرانجام ترم، نمرات سرانجامی را حداکثر تا 30 مرداد به وسیله سامانه گلستان اعلام نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام با بیان اینکه برنامه امتحانی سرانجام نیمسال به وسیله سامانه گلستان اعلام می گردد، ابراز کرد: البته تمامی هدایت های لازم در مورد نحوه برگزاری آزمون مجازی توسط اداره آموزش مجازی ارائه می گردد. از تمامی اساتید درخواست داریم در ارزیابی دانشجویان، تمام شرایط موجود در ارائه مجازی کلاس و مسائل پیش بینی نشده را در نظر داشته باشند.

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20763

به "امتحانات پایانی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات پایانی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید