امتحانات خاتمه ترم با رعایت پروتکل های بهداشتی تا 19 تیر ادامه دارد

به گزارش شیوا مارکت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز گفت: با توجه به قرارگرفتن استان فارس در شرایط هشدار، امتحانات پایان ترم با رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط دانشگاه تا 19 تیر ادامه دارد.

امتحانات خاتمه ترم با رعایت پروتکل های بهداشتی تا 19 تیر ادامه دارد

سیدمحمدرضا رئیس السادات در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در نی ریز درباره تمهیداتی که برای برگزاری امتحانات سرانجام ترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز اندیشیده شده است، اظهار کرد: امتحانات این دانشگاه با رعایت همه اصول بهداشتی از قبیل زدن ماسک از سوی دانشجویان و عوامل اجرایی، پوشیدن دست ها با دستکش، ضد عفونی دست ها، ضد عفونی صندلی ها و محیط برگزاری امتحان قبل و بعد از هر جلسه آزمون، قراردادن فرچه اسفنجی ضدعفونی شده برای ضد عفونی کفش های دانشجویان و مراقبان مقابل در ورودی دانشگاه و انجام تست سلامت سنجی توسط کانون هلال احمر دانشجویی در محیط باز دانشگاه در حال برگزاری است.

وی افزود: به منظور به خطر نیفتادن سلامت افراد، انتظار داریم همه کسانی که در محیط دانشگاه حاضر می شوند، همه پروتکل ها و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با توجه به رضایت دانشجویان از برگزاری امتحانات به صورت ترکیبی اظهار کرد: در این واحد دانشگاهی، شرایط، زیرساخت ها و بستر های لازم را به منظور برگزاری امتحانات به صورت آنلاین و مجازی با همکاری و راهنمایی های دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس فراهم کردیم.

این استاد دانشگاه گفت: دانشجویان با انتخاب خود می توانند به صورت حضوری یا مجازی در امتحانات شرکت کنند. از 24 خرداد که امتحانات در واحد دانشگاهی نی ریز آغاز شده و تا 19 تیر نیز ادامه دارد که بیشتر دانشجویان از برگزاری ترکیبی امتحانات یعنی هم به صورت حضوری و هم مجازی به انتخاب خود دانشجو رضایت دارند.

رئیس السادات با بیان این مطلب که تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در واحد دانشگاهی نی ریز صورت پذیرفته است، گفت: با توجه به موج دوم کرونا که از موج نخست آن نگران کننده تر است و شرایط استان فارس که در حالت هشدار قرار گرفته، حضور همه همکاران و دانشجویان را در محیط کار، منوط به رعایت همه اصول بهداشتی به ویژه زدن ماسک کرده ایم و امیدواریم که با رعایت این موارد، شاهد کاهش چشمگیر مبتلایان به کرونا در جامعه باشیم.

4117/4062/

hecaconf.ir: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21364

به "امتحانات خاتمه ترم با رعایت پروتکل های بهداشتی تا 19 تیر ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات خاتمه ترم با رعایت پروتکل های بهداشتی تا 19 تیر ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید