خبرنگاران کشف زمین خواری 3 میلیارد ریالی در رامیان و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش شیوا مارکت، گنبدکاووس - خبرنگاران - کشف زمین خواری 3 میلیارد و 280 میلیون ریالی در رامیان، قدردانی استاندار از مردم به دلیل عدم حضور در تفرجگاه ها و دستگیری 15 متهم تحت تعقیب در مینودشت از مهمترین اخبار روز آدینه گلستان است.

خبرنگاران کشف زمین خواری 3 میلیارد ریالی در رامیان و چند خبر کوتاه از گلستان

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس آگاهی رامیان پیروز به کشف یک فقره زمین خواری در این شهرستان شدند که در آنالیز تخصصی تعیین شد متهم بیش از 32 هزار متر مربع از اراضی ملی را به صورت غیرقانونی تصرف نموده است.

سردار روح الامین قاسمی اضافه کرد: بر اساس اعلام کارشناسان ارزش زمین های آزاد شده 3 میلیارد و 280 میلیون ریال است که در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید.

**

استاندار گلستان با اشاره به همکاری مطلوب مردم در طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی گفت:عدم حضور مردم در تفرجگاه ها و پارک ها طی روزهای 12 و 13 فروردین، قدردانی از کادر درمانی استان و کاهش فشار کاری پزشکان و پرستاران در جهت مهار کرونا بود که شایسته قدردانی است.

هادی حق شناس امروز آدینه در آق قلا گفت: ادارات در هفته آینده در ساعات معمول و عادی با یک سوم نیرو بصورت شیفتی فعالیت خواهد نمود.

استاندار گلستان گفت: مدارس و دانشگاه ها نیز در هفته آینده تعطیل خواهند بود و شرایط بازگشایی آنها منوط به جلسه هفته آینده دولت و تصمیم گیری در آن جلسه خواهد بود.

**

رییس گروه پیش بینی و هشدارهای هواشناسی گلستان از در پیش بودن هفته ای بارانی در سومین هفته فروردین ماه سال 99 در این استان اطلاع داد و گفت: هم استانی ها به غیر از منطق شمال شرقی در روز شنبه با توجه به نزدیک شدن سامانه سرد و بارشی، شاهد بارش باران به میزان یک تا 10 میلیمتر خواهند بود.

**

فرمانده انتظامی مینودشت گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، 15 متهم تحت تعقیب در این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموران انتظامی با تشکیل چند تیم مشترک با همکاران هدایت و رانندگی از ابتدای اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی، محدودیت های ترافیکی را در مبادی ورودی و خروجی شهرستان و همچنین خیابان های اصلی و فرعی شهر اعمال کردند.

سرهنگ محمود علی فر اضافه کرد: ماموران در یک هفته گذشته 89 خودرو غیربومی و غیر ساکن در گنبدکاووس را شناسایی و برای هرکدام از آنها به دلیل رعایت نکردن قانون قبض جریمه پنج میلیون ریالی صادر کردند.

وی همچنین از کشف 216 فقره انواع سرقت از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز در گنبدکاووس اطلاع داد و گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت شهروندان، ماموران انتظامی شهرستان عملیات های منسجمی را در این مدت اجرا کردند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس کشف 2 دستگاه خودرو سرقتی، دستگیری 56 دزد با اعتراف به ارتکاب 216 فقره سرقت، کشف هفت کیلو و 400 گرم انواع موادمخدر، جمع آوری 36 معتاد متجاهر و پلمب 98 واحد صنفی به دلیل نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن قانون و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را از مهمترین اقدامات ماموران در این مدت برشمرد.

**

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: 26 واحد صنفی غیرضروری و متخلف در راستای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در این شهرستان پلمب شد.

سرهنگ سید داود حسینی همچنین از دستگیری دزد حرفه ای مغازه در آزادشهر و اعتراف وی به پنج فقره سرقت اطلاع داد.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18170

به "خبرنگاران کشف زمین خواری 3 میلیارد ریالی در رامیان و چند خبر کوتاه از گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف زمین خواری 3 میلیارد ریالی در رامیان و چند خبر کوتاه از گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید