انتقادازوضعیت موجود درنقل وانتقالات، کمترین حق تراکتور قهرمانی است

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال تراکتور به خبرنگاران گفت: ما نسبت به فصل گذشته پنج بازیکن خارجی مان و پنج بازیکن ترکیب اصلی را از دست دادیم. در بازار جابجایی قیمت ها به صورت کاذب بالا رفته و واقعی نیست.

انتقادازوضعیت موجود درنقل وانتقالات، کمترین حق تراکتور قهرمانی است

وی اضافه کرد: نمی گردد بازیکنی که فصل گذشته یک و نیم میلیارد قراردادش بوده الان پنج و نیم میلیارد پول بخواهد؛ یا بازیکنی که سه میلیارد بوده سال جاری 10 میلیارد درخواست کند. یک حبابی ایجاد شده ولی متأسفانه این حباب در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

وی در مورد قیمت های غیرواقعی بعضی از بازیکنان لیگ برتری نیز گفت: در عین حالی که باید نقاط ضعف را پوشش بدهیم و خواسته طرفداران را عملی کنیم، نباید زیاد وارد این فضای حباب قیمتی شویم.

وی با بیان اینکه کمترین حق تراکتور قهرمانی است، اضافه کرد: سال جاری کوشش می کنیم تیم خوبی داشته باشیم و بازی های تماشاگرپسندی ارائه دهیم.

منصوریان با اشاره به اینکه تراکتور یک باشگاه خصوصی است، ادامه داد: مالک باشگاه برای دارایی خود زحمت کشیده و از همه مهم تر به بالا رفتن آوازه باشگاه تراکتور یاری نموده است.

سرمربی تراکتور در مورد امکانات این باشگاه نیز گفت: تراکتور از لحاظ امکانات سخت افزاری با تیم های صنعتی برابری می نماید. در امکانات لجستیکی بالاتر هم هستیم.

منصوریان با اشاره به ضرورت توجه به بازیکنان جوان تراکتور نیز اضافه کرد: هشت بازیکن جوان جذب کردیم که چهار بازیکن در تیم های پایه بودند و به بزرگسالان آوردم. با این بازیکنان جوان آینده تراکتور درخشان است.

وی با تاکید بر اینکه هرگز به مسائل حاشیه ای ورود نمی نماید، گفت: از نقدها بدون غرض خبرنگاران نیز استقبال می کنم، چراکه باید همگی برای موفقیت تراکتور کوشش کنیم چون این تیم متعلق به طرفداران است.

سرمربی تیم تراکتور در مورد دیگر تیم تبریزی حاضر در لیگ برتر نیز گفت: باید سهمیه آذربایجان شرقی در لیگ برتر حفظ گردد و برای موفقیت فوتبال تبریز کوشش کنیم، ما نیز با تیم ماشین سازی دوست و رفیق هستیم و رقیب نیستیم.

دور زمین: مجله سفر و گردشگری دور زمین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24276

به "انتقادازوضعیت موجود درنقل وانتقالات، کمترین حق تراکتور قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقادازوضعیت موجود درنقل وانتقالات، کمترین حق تراکتور قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید