قمری: تور ایران - آذربایجان لغو نشده است، فقط 2 منبع می توانند لغو آن را اعلام نمایند

به گزارش شیوا مارکت، خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اخبار منتشر گردیده مبنی بر لغو تور بین المللی ایران - آذربایجان را تکذیب کرد.

قمری: تور ایران - آذربایجان لغو نشده است، فقط 2 منبع می توانند لغو آن را اعلام نمایند

به گزارش خبرنگاران، خسرو قمری درباره انتشاری اخباری مبنی بر لغو تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت: من این موضوع را تکذیب می کنم. کمتر از یک ساعت پیش، با مسئولان فنی تور و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی صحبت کردم. آنها مسائل مالی دارند، اما کوشش می نمایند این مسائل رفع گردد. این تور برگزار می گردد، چون هنوز نامه ای مبنی بر لغو این تور به ما نرسیده و به صورت رسمی به ما اعلام نگردیده است. تاکنون 12 تیم برای شرکت در رقابت ها اعلام آمادگی نموده اند و روادید تیم ها صادر گردیده است.

وی در ادامه گفت وگو با برنامه و اما ورزش در رادیو جوان اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی اجرا شده در مورد تبریز 2018، امیدوارم بتوانیم شاهد برگزاری این تور باشیم. به هرحال مسائل ارزی، تور ایران - آذربایجان را تحت تأثیر خود قرار داده است و امیدوارم این مشکل حل گردد. طبق برآوردی که اجرا شده، برگزاری این تور با ارز آزاد مبلغی در حدود 1.5 میلیارد تومان هزینه دارد. به هرحال کمی مسائل مالی وجود دارد و امیدوارم مسئولان استان آذربایجان شرقی که 32 سال توانسته اند این تور بزرگ در سطح آسیا را برگزار نمایند، سال جاری هم با حل مسائل و مسائل این کار انجام گردد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: دو منبع می توانند لغو شدن تور ایران - آذربایجان را اعلام نمایند؛ اول اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و سپس فدراسیون دوچرخه سواری. در واقع سایر منابع موثق نیستند.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 786

به "قمری: تور ایران - آذربایجان لغو نشده است، فقط 2 منبع می توانند لغو آن را اعلام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قمری: تور ایران - آذربایجان لغو نشده است، فقط 2 منبع می توانند لغو آن را اعلام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید