انتقاد تند حنیف اتمر از اظهارات حمدالله محب

به گزارش شیوا مارکت، مشاور پیشین شورای امنیت ملی افغانستان اظهارات حمدالله محب، مشاور شورای امنیت ملی این کشور درباره قطع معاش خارجی کارمندان این شورا را عوام فریبانه و توهین به نیروهای امنیتی خوانده است.

انتقاد تند حنیف اتمر از اظهارات حمدالله محب

به گزارش ، محمد حنیف اتمر، مشاور پیشین شورای امنیت ملی افغانستان و رهبر تیم انتخاباتی صلح و اعتدال، اظهارات حمدالله محب، مشاور شورای امنیت ملی این کشور درباره قطع معاش خارجی کارمندان این شورا را عوام فریبانه و توهین به نیروهای امنیتی خوانده است.

محب به تازگی گفته که در زمان تصدی حنیف اتمر، عده ای از کارمندان شورای امنیت ملی از سفارتخانه ها معاش دریافت می کردند٬ لذا وفاداری آنها به دولت و کشور زیر سوال می باشد.

دفتر مطبوعاتی تیم صلح و اعتدال به رهبری اتمر در واکنش به اظهارات محب گفته است که این اظهارات کاملا نادرست٬ مردم فریبانه و توهین به منسوبین امنیتی کشور بوده و یک عمل غیر مسئولانه می باشد که نمی توان آن را بدون پاسخ گذاشت.

در اعلامیه دفتر اتمر آمده است: برای وضاحت و جلوگیری از مخدوش شدن اذهان عامه اکیدا قابل ذکر می دانیم که در شورای امنیت ملی در زمان تصدی آقای حنیف اتمر هیچ کسی از سوی سفارت ها معاش نمی گرفت. حقوق ماهوار تمام پرسونل در مطابقت با مقررات دولتی به وسیله وزارت مالیه کشور پرداخته می شد.

در اعلامیه آمده است: آقای محب حتما از این واقعیت تلخ باخبر است که حدود صد در صد معاشات پرسونل ارگان های دفاعی و امنیتی و یک مقدار زیاد معاشات کارمندان ملکی دولت امروزه از سوی جامعه بین المللی تمویل می گردد. این امر در زمان آقای اتمر هم همین طور بود و مطمئنا در این شش ماه زمان تصدی آقای محب نیز تغییر نکرده است.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3582

به "انتقاد تند حنیف اتمر از اظهارات حمدالله محب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند حنیف اتمر از اظهارات حمدالله محب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید