انتقاد یک پیشکسوت از شرایط باشگاه استقلال، هیچ چیز سرجایش نیست!

به گزارش شیوا مارکت، ایمان عالمی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت: همواره این داستان در استقلال وجود داشته و مسائل اول فصل این تیم خیلی عجیب نیست. باشگاه همواره تعلل داشته و نسبت به انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان جدید دیر اقدام می نموده است. فصل گذشته هم بابت این موضوع استقلال متضرر شد و قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر را به راحتی از دست داد.

انتقاد یک پیشکسوت از شرایط باشگاه استقلال، هیچ چیز سرجایش نیست!

وی اضافه نمود: اگر استقلال می خواهد پیروز باشد باید هرچه سریع تر کارهای لازم را انجام داده و ضمن تمدید قرارداد با بازیکنان فصل پیش، بازیکنان جدید را هم انتخاب و آنها را به پای میز مذاکره بکشاند. این روزها همه مردم نگران وضعیت استقلال هستند. هنوز سرمربی تیم معین نشده، وضعیت بازیکنان معلوم نیست و قرار است از پنجم مرداد ماه لیگ هم آغاز گردد. بنابراین زمان زیادی برای آبی پوشان باقی نمانده است. آنها باید هم برای اردوی پیش فصل و هم تمرینات منظم، برنامه ریزی نمایند و اگر بخواهند مثل سال گذشته، اردوی پیش فصل را با 12 نفر آغاز نمایند، روزهای خوبی برای استقلال وجود نخواهد داشت.

مهاجم پیشین استقلال با انتقاد از اتفاقاتی که درون باشگاه رخ می دهد، گفت: شرایط بدی در استقلال وجود دارد. هیچ چیز سر جای خودش نیست. در این باشگاه سفره ای پهن شده و همه آن را به طرف خودشان می کشند و به دنبال منافع خودشان هستند. درست از زمانی که رقیب همیشگی ما با آرامش در حال جذب بازیکن و آماده شدن برای آغاز لیگ است، استقلال هنوز به دنبال این است که ببیند سرمربی ایتالیایی به این تیم خواهد پیوست یا نه و تنها تمرکز مدیران استقلال بر روی جذب سرمربی افتاده است و معلوم نیست هرچه زمان می گذرد چه اتفاقاتی برای استقلال در آینده پیش خواهد آمد.

عالمی در مورد وضعیت بازیکنان هم توضیح داد: تیم سرمربی ندارد اما باید یک نفر با بازیکنان قدیمی صحبت کند و ببیند آیا می خواهند در استقلال بمانند یا خیر. با این روشی که آبی پوشان پیش گرفته اند متأسفانه روزهای خوشی در انتظار این تیم نیست و تجربیات تلخ فصل گذشته دوباره تکرار خواهد شد.

وی در مورد اتفاقات بدی که بین خسرو حیدری، پژمان منتظری و رحمتی اتفاق افتاده است و آنها علیه یکدیگر در فضای مجازی پست می گذارند، یادآور شد: این بدترین روش در استقلال است. پرسپولیس بدون حاشیه به کارش ادامه می دهد اما حالا بازیکنان ما به جان یکدیگر افتاده و علیه هم پست می گذارند و حرمت ها را حفظ نمی نمایند.

مهاجم پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط آینده استقلال را روشن می بینید؟ گفت: بدون شک با چنین شرایطی استقلال آینده روشنی نخواهد داشت. عواملی در کنار تیم وجود دارند که به خاطر دوستی با یک بازیکن حاضرند به تیم ضربه بزنند. مدیران باید حاشیه ها را از تیم دور نمایند. اگر قرار است مجیدی مسئول جذب بازیکن باشد، باید هرچه زودتر این کار را انجام دهد زیرا 12 امتیاز فصل آینده فقط به انتخاب بازیکنان خوب مربوط می گردد و یک تیم می تواند با جذب نفرات با کیفیت قبل از آغاز لیگ، 12 امتیاز از تیم های دیگر بالاتر باشد.

عالمی در مورد حضور ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی اعلام نمود: او کارنامه خوبی دارد. نسل خوبی را به فوتبال بلژیک ارائه کرد. اهل جوان گرایی است و اعتقاد دارم اگر حدود اختیارات معین باشد می تواند عملکرد قابل قبولی در تیم ملی داشته باشد به شرط آنکه همانند کی روش آنقدر فضا نداشته باشد که بتواند برای همه امور تصمیم بگیرد. بنابراین با رزومه ای که او دارد مطمئناً پیروز خواهد شد و حضور یک وحید هاشمیان باتجربه که سالهای زیادی را در لیگ اروپا بازی نموده و یک بازیکن حرفه ای به تمام معناست، می تواند یاری مؤثری به ویلموتس و پیروزیت تیم ملی داشته باشد.

وی در خاتمه گفت: از مدیران استقلال می خواهم به طرفداران فکر نمایند. آنها در این چند سال گذشته زیاد اذیت شده اند. امیدوارم این فصل بتوانند جام را در دستان بازیکنانشان ببینند. بنابراین اگر به طرفداران حرمت می گذاریم هر چه سریع تر به تیم سر و سامان بدهند تا استقلال بتواند آغازی پرقدرت در لیگ برتر داشته باشد.

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6576

به "انتقاد یک پیشکسوت از شرایط باشگاه استقلال، هیچ چیز سرجایش نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد یک پیشکسوت از شرایط باشگاه استقلال، هیچ چیز سرجایش نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید