اهدای 8000 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی کردستان

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کردستان، محمد مخدومی در جمع اصحاب رسانه استان در فضای مجازی با اعلام این خبر اظهار کرد: کتاب های اهدایی تبلیغات اسلامی، غالبا در موضوعات متنوع علمی، آموزشی، ادبی، ادبیات مقاومت، فرهنگی، دینی و اجتماعی است.

اهدای 8000 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی کردستان

وی با تقدیر از اهدای کتاب توسط اداره کل تبلیغات اسلامی به کتابخانه های عمومی، مطرح کرد: این اقدام بسیار ارزنده و قابل تقدیر است و می تواند علاوه بر غنی سازی منابع کتابخانه های عمومی در ترویج فرهنگ اهدای کتاب در جامعه اثرگذار باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان ادامه داد: کتاب های اهدایی توسط این موسسه پس از تائید توسط کارشناس مربوطه بر اساس نیاز به کتابخانه های سطح شهرستان ارسال می شود که اعضا و علاقمندان بتوانند از آن ها استفاده کنند.

وی با اشاره به اجرای پویش اهدای کتاب، اهدای آگاهی توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور، اعلام نمود: این طرح به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع کتابخانه های عمومی و ایجاد تعلق در تأمین منابع کتابخانه ها و معرفی کتابخانه های عمومی اجرا می شود.

مخدومی یادآور شد: بر اساس این طرح مردم و خیرین کتاب می توانند با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه عمومی، کتاب های خوانده شده و بدون استفاده خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه کنند.

وی بابیان اینکه هم اکنون 800 هزار نسخه کتاب با موضوعات متنوع و گوناگون در کتابخانه های عمومی کردستان وجود دارد، اعلام نمود: این استان دارای 82 باب کتابخانه عمومی نهادی و مشارکتی با 50 هزار عضو فعال است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26842

به "اهدای 8000 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 8000 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید