اپل واچ سری 7 با حاشیه های باریک تر نمایشگر و مقدار کمی عظیم تر معرفی گشت

به گزارش شیوا مارکت، اپل واچ سری 7 ظاهری متفاوت از نسخه های قبلی خود دارد. صفحه نمایش عملا تا لبه های بدنه ساعت کشیده شده است و در حالی که مقدار ساعت عظیم تر نشده است اما صفحه نمایش عظیم شده و همه چیز خواناتر است.

اپل واچ سری 7 با حاشیه های باریک تر نمایشگر و مقدار کمی عظیم تر معرفی گشت

حاشیه های اطراف نمایشگر بسیار باریک شده و فقط 1.7 میلی متر هستند. حالت صفحه نمایش روشن (always-on screen) هم روشنایی تا 70 درصد بیشتر پیدا نموده است.

اپل ادعا می نماید شما می توانید تا 50 درصد متن ها را بهتر و بیشتر نسبت به اپل واچ سری 6 بخوانید و صفحه نمایش متن بیشتری می گیرد. همین طور، اپل یک صفحه کلید کامل برای این ساعت هوشمند طراحی نموده است تا تعامل شما با آن ساده تر و بهتر و کامل تر گردد.

مجموعه جدیدی از واچ فیس ها با تکیه بر مزایای عظیم تر شدن صفحه نمایش در دسترس قرار گرفتند. مثلا، شما می توانید واچ فیس های ماژولارتر بیشتری داشته باشید و کلی از اطلاعات مورد احتیاج خود از جمله اطلاعات مربوط به فعالیت های روزانه را در یک صفحه واچ فیس بگنجانید.

صفحه نمایش عظیم تر اپل واچ سری 7 به معنای ظریف تر شدن آن نیست و اپل مدعی است مقاومت آن در برابر شکستگی و ترک خوردگی افزایش پیدا نموده است. ضمن اینکه دارای استاندارد IP68 است و تا عمق 50 متری زیر آب می تواند در برابر نفوذ و فشار آب مقاومت کند. شما به راحتی می توانید در محیط های گرد و خاکی یا شن و ماسه ای از این ساعت هوشمند بهره ببرید و نگرانی نفوذ ذرات درون آن نباشید.

اپل واچ سری 7 کمی عظیم تر است و در مقدار های 41 میلی متری و 45 میلی متری عرضه می گردد؛ یعنی حدود 1 میلی متر عظیم تر از سری 6 است. اپل واچ سری 7 کوچک تنها 1 میلی متر کوچک تر از عظیم ترین اپل واچ سری اول در سال 2014 است.

فارغ از تغییرات مقدار و صفحه نمایش، از نظر سنسورها و ویژگی ها کاملا مشابه اپل واچ سری 6 است و حتی از همان پردازنده S7 مبتنی بر لیتوگرافی 5 نانومتری سود می برد. عمر باتری 7 الی 18 ساعته ارائه می دهد و شامل یک شارژر است که به وسیله USB-C به جای USB-A شارژ می گردد و تا 33 درصد سریع تر شارژ خواهد شد. اپل مدعی است در 8 دقیقه به شما 8 ساعت شارژ باتری می دهد.

از جنس آلومینیومی و در تنوع رنگ بیشتر شامل مشکی، طلایی، قرمز، آبی و سبزه تیره است.

از نظر نرم افزاری، ضمن اینکه از ویژگی های پیشین اپل واچ سری 6 کاملا بهره مند است؛ اپل ویژگی های جدیدی به سیستم عامل watchOS 8 افزوده است؛ مثلا دوچرخه سواری در فضای باز بهتر پشتیبانی می گردد و اگر برای یک استراحت کوتاه توقف کنید؛ ساعت به طور اتوماتیک تمرین شما را متوقف می نماید. سطح تمرین ها و ورک اوت های بیشتری را پوشش می دهد و ورک اوت های پاییزی به آن افزوده شدند.

اپل واچ سری 7 وای فای با قیمت 399 دلار و مدل سلولار آن با قیمت 499 دلار از پاییز سال جاری وارد بازار می گردد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29618

به "اپل واچ سری 7 با حاشیه های باریک تر نمایشگر و مقدار کمی عظیم تر معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ سری 7 با حاشیه های باریک تر نمایشگر و مقدار کمی عظیم تر معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید