اگر نمایشگاهی برپا شد، مردم شرکت نکنند

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ابراز تاسف از برپایی بعضی نمایشگاه ها در آذربایجان شرقی، گفت: از مردم خواهش می کنیم در صورت برپایی هر نمایشگاهی، در آن شرکت نکنند.

اگر نمایشگاهی برپا شد، مردم شرکت نکنند

عباسعلی درستی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: خود تبریز هم اکنون در شرایط نارنجی قرار داشته و فعالیت گروه های سه و چهار در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است که نمایشگاه ها نیز جزو گروه چهارم هستند.

وی گفت: از هفته ها قبل طی مکاتباتی با استانداری خواهش نموده بودیم تا هیچ نمایشگاهی برگزار نشود، اما بنا به سایر مصلحت ها بعضی نمایشگاه ها برپا شدند و متاسفانه خواهش ما را در این خصوص قبول نکردند.

وی در ادامه اظهار کرد: آمار بستری ها و فوتی های ناشی از کرونا در آذربایجان شرقی نسبت به هفته های گذشته به دنبال همراهی مردم و استفاده تعداد زیادی از آن ها از ماسک، به صورت بسیار جزیی در حال کاهش است.

درستی اضافه نمود: با وجود افزایش رعایت توصیه ها، این میزان از همکاری کافی نبوده و رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنترل بیماری باید بیشتر از این ها باشد.

وی با بیان اینکه شرایط بسیار شنماینده است، اضافه نمود: از مردم خواهش می کنیم تا جایی که می توانند از شرکت در تجمعات و مکان های شلوغ و پررفت و آمد خودداری نمایند.

وی متذکر شد: هم اکنون شرایط 13 شهرستان از 21 شهرستان آذربایجان شرقی نارنجی و قرمز است.

درستی در پایان تاکید نمود: امیدواریم با جدی دریافت هشدارها و رعایت دستورالعمل هایی که پنج ماه است مورد تاکید هستند، شاهد بهبود شرایط در استانمان باشیم.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22051

به "اگر نمایشگاهی برپا شد، مردم شرکت نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر نمایشگاهی برپا شد، مردم شرکت نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید