ایجاد بانک اطلاعات فارغ التحصیلان زیست فناوری کشور

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از اقدامات مثبت ستاد توسعه زیست فناوری در حوزه سرمایه انسانی، آموزش و ترویج، ایجاد بانک اطلاعات فارغ التحصیلان زیست فناوری بود.

ایجاد بانک اطلاعات فارغ التحصیلان زیست فناوری کشور

در حال حاضر 15 هزار فارغ التحصیل در حوزه زیست فناوری در کشور وجود دارد که احتیاج به زمینه سازی برای اشتغال دارند. ایجاد این بانک اطلاعاتی یاری می نماید تا در صورت احتیاج از تخصص های موجود به درستی بهره بگیریم.

همچنین فراوری بازی های اندرویدی زیست فناوری یکی دیگر از اقدامات این ستاد بود. ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه سرمایه انسانی، آموزش و ترویج اقدامات مختلفی انجام می دهد که یکی از این اقدامات، حمایت از فراوری بازی در حوزه زیست فناوری است.

این ستاد تاکنون 850 میلیون ریال بودجه برای فراوری و حمایت از فراوری بازی های رایانه ای هزینه نموده تا مفاهیم مربوط به زیست فناوری در بطن جامعه و بین مردم نهادینه گردد. تعداد بازی های اندرویدی فراوری شده تاکنون 13 عدد بوده است.

معرفی برترین های زیست فناوری

این ستاد در سالی که گذشت اقدام به حمایت از پژوهشگران برتر حوزه زیست فناوری کرد. بر اساس اعلام ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پژوهشگران جوان و واحدهای پژوهشی برتر حوزه زیست فناوری سراسر کشور را حمایت می نماید. سال گذشته این ستاد از پژوهشگران برتر حوزه زیست فناوری در کشور حمایت و از برترین ها تقدیر کرد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4680

به "ایجاد بانک اطلاعات فارغ التحصیلان زیست فناوری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد بانک اطلاعات فارغ التحصیلان زیست فناوری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید