ایجاد زیرساخت های ورزشی نیازمند حمایت بخش خصوصی

به گزارش شیوا مارکت، استاندار کرمان گفت: بسیاری از امکانات و مکان های ورزشی مورد احتیاج را می توان با همکاری بخش خصوصی ایجاد کرد.

ایجاد زیرساخت های ورزشی نیازمند حمایت بخش خصوصی

به گزارش خبرنگار، محمدجواد فدائی، استاندار کرمان در دیدار با ژیمناست های مدال آور رقابت های آسیایی که با همراهی کریم زاده سرپرست، مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، گنجعلیخانی رییس و اعضای هیئت رئیسه هیئت ژیمناستیک استان صورت گرفت، گفت: موفقیت ورزشکاران کرمانی در مسابقات جهانی و آسیایی نشان می دهد در استان استعداد هایی داریم که باید آن ها را شناسایی کنیم و پرورش دهیم و تاکنون نیز این اتفاق اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: اینکه ورزشکارانی از شهرستا ن هایی چون منوجان و کهنوج و ... در مسابقات شرکت می نمایند، نشان می دهد که همیشه جای کار وجود دارد و همه کوشش نموده اند تا به این موفقیت رسیده ایم و این فعالیت ها باید تداوم یابد.

فدائی حضور افراد در مسابقات را الگویی برای جامعه و سایر جوانان عنوان و توضیح داد: در شرایط کنونی هر چه بتوان فعالیت های سالم و رو به رشدی را برای جوانان فراهم کنیم، بیشتر در جهت سلامت جامعه قدم برداشته ایم.

وی یادآور شد: برای ایجاد سالن های جدید ورزشی باید آنالیز های لازم انجام گردد تا با توجه به واگذاری 85 پروژه ورزشی به بخش خصوصی، آیا ایجاد سالن جدید با اعتبارت دولتی سنخیت دارد یا خیر.

استاندار کرمان تاکید نمود: بسیاری از امکانات و مکان های ورزشی مورد احتیاج را می توان با همکاری بخش خصوصی ایجاد کرد.

فدائی ضمن تقدیر از افتخار آفرینی مهدی احمدکهنی، مدال آور مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا، گفت: شناسایی و پرورش استعداد های ورزشی استان کرمان یک ضرورت است.

گنجعلیخانی، رئیس هیئت ژیمناستیک استان کرمان نیز در این دیدار با اعلام اینکه ورزش ژیمناستیک در کرمان بیش از 70 سال سابقه دارد، گفت: این ورزش به صورت دانش بنیان فعالیت خود در مهد های کودک شروع نموده است.

وی اضافه کرد: استان کرمان تنها استانی است که همه ساله در آخرین پنجشنبه اردیبهشت ماه جشنواره مهد های کودک را برگزار می نماید.

گنجعلیخانی توضیح داد: هم اکنون ژیمناستیک در تمامی شهرستان ها فعال شده است و بعضی شهرستان ها وضعیت مطلوبی در این ورزش دارند.

وی یادآور شد: در حوزه ورزش ژیمناستیک آمادگی داریم که برای مسابقات المپیک آماده شده و در این حوزه نیز تاریخ ساز شویم.

مهدی احمدکهنی، ژیمناست ملی پوش کرمانی در هشتمین دوره رقابت های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا به میزبانی اولان باتور مغولستان در وسیله دارحلقه با امتیاز 14.533در رده سوم آسیا ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

در این رقابت ها از استان کرمان، مهدی احمد کهنی به عنوان ورزشکار و مبین محمدابراهیمی به عنوان مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشور را همراهی کردند.

در سرانجام این نشست، استاندار کرمان با اهدای لوحی از این دو نماینده کرمانی تقدیر کرد.

ب

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7799

به "ایجاد زیرساخت های ورزشی نیازمند حمایت بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد زیرساخت های ورزشی نیازمند حمایت بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید