بازنشر خاله جان دیدو و چند تا گردو سروده رحماندوست

به گزارش شیوا مارکت، قصّه منظوم خاله جان دی دو و چند تا گردو سروده مصطفی رحماندوست برای سومین بار از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بازنشر شد.

بازنشر خاله جان دیدو و چند تا گردو سروده رحماندوست

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، این کتابِ تربیتی که مناسب بچه ها چهار سال به بالا نوباوه است، به گونه ای، دور و تسلسل را با زبان شعر به آنان آموزش می دهد.

کتاب خاله جان دی دو و چند تا گردو قصه چند گردو است که از این دست به آن دست می شوند. خاله جان چند گردو می چیند، موش آن ها را از او می گیرد، گربه آن ها را از موش می گیرد و سگ از گربه و مرغ از سگ. ماجرا به همین ترتیب تکرار می شود.

این کتاب که اولین بار در سال 1394 از سوی کانون منتشر شده، با تصویرگری اکبر نیکان پور آراسته شده است.

در بخشی از کتاب خاله جان دی دو و چند تا گردو می خوانیم: دی دی دی، دی دو/ درختِ گردو/ گردو ها را چید/ خاله جان دی دو/ موش موشی آمد/ گردو ها را برد/ یک گوشه نشست/ گردو ها را خورد/ همان گردویی/ که خاله دی دو/ گرفته بود از/ درخت گردو/ گربه ای دوید/ گربه ای چموش/ با چنگالِ تیز/ به دنبالِ موش و ادامه قصه...

این کتاب 24 صفحه ای با شمارگان 2 هزار و 500 نسخه در قطع خشتی منتشر شده و در مجموع شمارگان آن به 10 هزار نسخه رسیده است.

علاقه مندان می توانند کتاب خاله جان دی دو و چند تا گردو را به قیمت 7 هزار تومان از فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور، فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir و فروشگاه های محصولات فرهنگی خریداری کنند.

یادآوری می شود تا به امروز بیش از 30 عنوان کتاب نوشته مصطفی رحماندوست از سوی انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به چاپ رسیده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26312

به "بازنشر خاله جان دیدو و چند تا گردو سروده رحماندوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنشر خاله جان دیدو و چند تا گردو سروده رحماندوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید