بازگشت هروی به اردوی تیم ملی کاراته، ضیافت شام ملی پوشان با حضور طباطبایی

به گزارش شیوا مارکت، در شرایط که کاراته ایران امروز روز پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت، با حضور شهرام هروی و حسن طباطبایی در اردوی تیم ملی همه چیز به ختم به خیر شد.

بازگشت هروی به اردوی تیم ملی کاراته، ضیافت شام ملی پوشان با حضور طباطبایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، به دنبال شایعه بازگشت محسن آشوری به فدراسیون کاراته، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کشورمان در تمرینات نوبت صبح و عصر امروز(یکشنبه) تیم ملی کاراته حاضر نشد تا اردوی ملی پوشان در آستانه آخرین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 با حواشی همراه باشد.

پس از این اتفاق، ساعاتی پیش سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته به همراه شهرام هروی در آموزشگاه ملی المپیک حاضر شدند و در ضیافت شامی از احتیاج همدلی کاراته ایران در راستا کسب سهمیه المپیک صحبت کردند.

قرار است شهرام هروی مجددا از صبح فردا(دوشنبه) در آخرین جلسه تمرینات تیم ملی پیش از حضور در مسابقات لیگ برتر کاراته وان اسپانیا حاضر و مجددا راهنمایی تمرینات ملی پوشان را برعهده بگیرد.

در ضیافت شام امشب مسئولان فدراسیون کاراته با ملی پوشان، اشرف امینی نایب رئیس فدراسیون بانوان فدراسیون کاراته که شایعه استعفای او نیز مطرح شده بود، حضور داشت تا فعلا همه چیز ختم به خیر گردد.

ملی پوشان کاراته ایران برای حضور در مسابقات لیگ برتر کاراته وان اسپانیا روز سه شنبه 5 آذرماه راهی مادرید خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13750

به "بازگشت هروی به اردوی تیم ملی کاراته، ضیافت شام ملی پوشان با حضور طباطبایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت هروی به اردوی تیم ملی کاراته، ضیافت شام ملی پوشان با حضور طباطبایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید