بازیهای سختی داریم، هنوز از صعود به مرحله نهایی مطمئن نیستم

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال در گروه ایران به میزبانی ارومیه در سالن غدیر برگزار خواهد شد. تیم ملی این هفته با تیم های کانادا، لهستان و روسیه همگروه است.

بازیهای سختی داریم، هنوز از صعود به مرحله نهایی مطمئن نیستم

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه در پاسخ به سوالی درخصوص ترکیب بازیکنان تیم خود گفت: ترکیب تیم را همواره دستخوش تغییر نموده ایم و در دیدارهای پیش رو نیز از باریکنان جدید و کلیدی استفاده خواهیم کرد.

توماس ساملوو اضافه نمود: لیگ ملتها برای تیم ملی ما یک آغاز خوب هست و قصد داریم در هر بازی پیشرفت کنیم و روبه جلو بازی کنیم.

وی درباره غیبت بعضی ستاره های والیبال روسیه در لیگ ملت ها گفت: به این بازیکنان استراحت داده ام تا هم مراحل درمانی خود را طی نمایند و هم برای مسابقات مهمتری مثل انتخابی المپیک آماده شوند.

سرمربی والیبال روسیه اظهارداشت: شادمانم اینجا هستم، شهری است که همه والیبال را می شناسند، سه بازی خیلی سخت داریم. در این لحظه فقط به بازی فردا فکر می کنیم هنوز از صعود به مرحله نهایی مطمئن نیستم.

ساملوو ادامه داد: دوست داریم بازی به بازی پیشرفت کنیم، بازی روز یکشنبه تجربه جدیدی برای بازیکنان ما خواهد بود. قطعاً صدای ایجاد شده در سالن زیاد خواهد بود و این خاص است، به صورت کلی درباره لیگ ملت ها صحبت کنم، تازه لیگ ملت ها برای ما در حال آغاز شدن است و این هفته حریفان با سطح بالایی داریم خیلی خوب آغاز می کنیم.

سرمربی تیم ملی کانادا هم در این نشست خاطر نشان کرد: خیلی شادمان هستم که برای این به ارومیه آمده ام از ستاد اجرایی مسابقات و مردم مهمان نواز ارومیه برای میزبانی تشکر می کنم.

گلن هوگ در ادامه با بیان اینکه در هفته سوم این مسابقات بازیهای سختی داریم اضافه نمود: بازی کردن مقابل تیم های بزرگ یک فرصت برای آموزش و تمرین دوباره برای ماست.

ایران و لهستان به رقابت سخت در زمین والیبال معروف هستند

در ادامه ویتال هاینن سرمربی تیم ملی لهستان هم مهمان مردم ارومیه را مردمی مهمان نواز و دوستداروالیبال خواند و گفت: در دو روز حضور در ارومیه در سراسر شهر پیاده روی کردم و همه مردم در شهر به من خوش آمد می گفتند، خیلی خوب است که مردم والیبال را دوست دارند.

وی درباره تغییرات زیاد در تیم لهستان در لیگ ملت های والیبال گفت: سال جاری چهار تورنمنت در پیش داریم که از نظر من، رقابت های انتخابی المپیک از همه مهم تر است و به بعضی از بازیکنان اصلی در لیگ ملت ها استراحت داده ام.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: ایران و لهستان، کشورهایی هستند که به رقابت سخت در زمین والیبال معروف هستند اما چون حضور در المپیک هدف اصلی ما است برای بعضی از بازیکنان اصلی تیم استراحت داده ایم.

وی به برگزاری مسابقات در شهر ارومیه اشاره و توضیح داد: مردمان این شهر مهمان نواز هستند و تعریف های خوبی را از این شهر و زادگاه سعید معروف شنیده ام و منتظر آغاز بازی و حضور تماشاگران عاشق والیبال هستیم.

هاینن اضافه نمود: هدف ما رقابت های انتخابی المپیک است و من یک هدف شخصی هم دارم که آن کسب یک مدال المپیک است و همه ما برای رسیدن به المپیک بوده و در مرحله بعدی، برای کسب مدال در المپیک کوشش می کنیم و لیگ ملت های جهان هدف چهارم لهستان است و با حضور بازیکنان جوان برای بازیکنان اصلی استراحت دادیم.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم رقابتهای والیبال لیگ ملتها، فردا آدینه با تیم ملی کانادا، شنبه 25 خرداد مقابل تیم ملی لهستان و یکشنبه 26 خرداد مقابل تیم روسیه صف آرایی خواهد نمود.

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13247

به "بازیهای سختی داریم، هنوز از صعود به مرحله نهایی مطمئن نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیهای سختی داریم، هنوز از صعود به مرحله نهایی مطمئن نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید