بازی آنلاین Aliens: Fireteam برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی شد

به گزارش شیوا مارکت، بالاخره بازی جدیدی از مجموعه آثاربیگانه (Alien) معرفی گشت. با این تفاوت که این بازی جدید، یک اثر کوآپ خواهد بود که البته شایعه آن هم از مدت ها پیش وجود داشت. به تازگی Cold Iron Studios به صورت رسمی اعلام کرده که در حال ساخت یک بازی ویدیویی شوتر چندنفره سوم شخص با نام Aliens: Fireteam است؛ همان طور که از نام آن پیداست، قرار است ما را به دنیای مجموعه آثار بیگانه ببرد.

بازی آنلاین Aliens: Fireteam برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی شد

وقایع بازی دهه ها بعد از اولین فیلم بیگانه و به صورت دقیق 23 سال پس از سه گانه اصلی رخ می دهد و جهان بازی اکنون در موقعیتی است که وجود زنومورف (Xenomorphs) یک راز مخفی نیست. بازی بیگانه: تیم آتش (Aliens: Fireteam) یک اثر شوتر کلاس محور است که بازیکنان مختلف در نقش هایی همچون توپچی یا شکارچی، تخریب کننده و تکنیسین بازی را تجربه می کنند و برای بقا به مقابله با زنومورف ها می پردازند.

بر اساس گفته های Cold Iron Studios، تنوع دشمنان بازی Aliens: Fireteam عظیم خواهد بود. آن ها اشاره می کنند که حدود 20 نوع دشمن مختلف و همچنین 11 گونه زنومورف در بازی وجود خواهد داشت؛ زنومورف های گونه هایی از Facehugger تا Praetorian همگی در بازی خواهند بود. همچنین Weyland-Yutani ها هم در بازی حضور خواهند داشت.

هر کدام از دشمنان و زنومورف ها از طراحی و ویژگی های خاص خود برخوردارند و به صورت ویژه ای طراحی شده اند تا شما و گروهتان نبردی چالش برانگیز برای بقا در مقابل آن ها داشته باشید و بتوانید از دست آن ها جان سالم به در ببرید.

به صورت کلی، 5 کلاس مختلف در بازی وجود دارد که بازیکنان می توانند از میان آن ها کلاس دلخواه خود را که بیشتر با سبک بازیشان همخوانی دارد، انتخاب کنند. این کلاس ها شامل توپچی (Gunner)، تخریب کننده (Demolisher)، تکنیسین (Technician)، دکتر (Doc) و نیروی ویژه (Recon) خواهند بود که هر کدام از آن ها قابلیت های خاص خود را دارد. علاوه بر این 5 کلاس، بیش از 30 سلاح در بازی گنجانده شده است.

اگرچه برای مدت زیادی مجموعه معروف بیگانه در جهانی بازی های ویدیویی اقبال زیادی را کسب نکرد و معمولا بازی های آن آثار متوسطی محسوب می شدند، در سال 2014 با عرضه بازی بیگانه: انزوا (Alien: Isolation) همه چیز عوض شد و این بازی نشان داد که این مجموعه پتانسیل بسیار بالایی را در بازی های ویدیویی دارد. البته بازی Aliens: Fireteam قرار نیست فضایی مشابه بیگانه: انزوا داشته باشد و این بار به جای یک اثر ترسناک که بازتاب ریشه های این مجموعه است، بیشتر ساخته ای با موضوع اکشن است و قصد دارد از این طریق مخاطب را هیجان زده کند. کریگ زینکیویچ، مدیر Cold Iron Studios، درباره این بازی می گوید که Aliens: Fireteam همان بازی اکشنی است که طرفداران بیگانه منتظر آن بوده اند.

بازی Aliens: Fireteam قرار است در تابستان امسال برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و همین طور کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم) منتشر شود.

منبع: Gematsu

تا8: تا8: مجله نقد و بررسی کالا ها و محصولات برندها مختلف

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29113

به "بازی آنلاین Aliens: Fireteam برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی آنلاین Aliens: Fireteam برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید