بازی های به یادماندنی (10)، درس زنیت به بایرن

به گزارش شیوا مارکت، زنیت توانست در دیدار برگشت نیمه نهایی جام یوفا 2008 با چهار گل بایرن مونیخ را شکست دهد.

بازی های به یادماندنی (10)، درس زنیت به بایرن

به گزارش خبرنگاران، زنیت سن پترزبورگ با تحقیر بایرن مونیخ در دیدار برگشت نیمه نهایی جام یوفا فصل 08-2007 به فینال صعود کرد. در بازی که در استادیوم پتروسفکی برگزار گردید شاگردان دیک ادوکات با نتیجه 4 بر صفر پیروز شدند و دروازه الیور کان باتجربه را گل باران کردند. بایرن که پس از تساوی یک بر یک در آلیانز آره نا به پیروزی در بازی برگشت احتیاج داشت نتوانست کاری برابر ضربه سنگین تیم روسی انجام دهد. میزبان دقایقی پس از آغاز بازی به وسیله ضربه آزاد به گل رسید تا همه چیز را به نفع خود کند. پس از این گل، زنیتی ها تنها باید فضاها را به روی تیم مونیخی می بستند.

بایرن مالکیت توپ را در اختیار داشت اما با دفاع خوب روس ها روبرو شد و این موضوع اوتمار هیتسفیلد را ناامید کرد. از طرفی زنیت با یک بازی سریع و چشم نواز از ضد حمله های متعدد برای تثبیت صعودش استفاده می کرد. دومین گل پیش از انتها نیمه نخست توسط زیریانف به ثمر رسید اما بایرن مانند همه تیم های آلمانی حتی یک لحظه هم ناامید نشد. با این حال سرعت بالای بازیکنان کناری حریف باعث شد فاصله بیشتر گردد. دو گل دیگر از گوش راست توسط فایتزولین (دقیقه 54) و پوگربنیاک (73) به ثمر رسید تا تحقیر تیم آلمانی تکمیل گردد.

زنیت که فرصت داشت گل های بیشتری به ثمر برساند توانست به نخستین فینال اروپایی اش صعود کند و پس از فتح لیگ روسیه به افتخاراتش بیفزاید. این تیم که در جهت فینال تیم هایی همچون بایرلورکوزن و ویارئال را حذف نموده بود نتوانست در فینال از گلزن خود به نام پوگربنیاک بهره ببرد. او محروم بود و نتوانست آمار گلزنی اش را بهبود بخشد. بهترین گلزن زنیت با 10 گل به همراه لوکا تونی بهترین گلزنان جام یوفا شدند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4586

به "بازی های به یادماندنی (10)، درس زنیت به بایرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های به یادماندنی (10)، درس زنیت به بایرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید