بازی های پاراآسیایی جاکارتا ، تساوی گلبال، پیروزی والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر

به گزارش شیوا مارکت، بانوان ایران در والیبال نشسته و گلبال با یک پیروز و یک تساوی مقابل حریفان خود آغاز خوبی در این بازی ها داشتند.

بازی های پاراآسیایی جاکارتا ، تساوی گلبال، پیروزی والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر

به گزارش خبرنگاران ، در ادامه بازی های پارآسیایی جاکارتا ورزشکاران ایران در رشته های والیبال نشسته ، گلبال، بسکتبال با ویلچر، تنیس روی میز، بوچیا و شزرنج به مصاف حریفان خود رفته اند.

در بسکتبال با ویلچر تیم ملی مردان ایران در نخستین دیدار خود برابر تیم میزبان 117 بر 17 به پیروزی رسید.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران در نخستین دیدار خود از ساعت 8 صبح به وقت تهران به مصاف تیم میزبان رفت و این در حالی بود که کل سالن کشور اندونزی را تشویق می کردند.

شاگردان دستیار در کوارتر نخست این دیدار در حالی که تماشاگران حاضر در سالن یک صدا تیم میزبان را تشویق می کردند توانستند 12 بر 2 از حریف جلو باشند و همین موضوع باعث شد سرمربی اندونزی در خواست استراحت فنی کند و پس از بازگشت به زمین تیم میزبان با یک پرتاب توانست 2 امتیاز کسب کند.

در نهایت این ملی پوشان ایران بودند که توانستند 38 بر 4 کوارتر اول را به سود خود به خاتمه ببرند.

با آغاز کوارتر دوم تیم اندونزی سعی کرد اختلاف ایجاد گردیده را کمتر کند و 5 امتیاز کسب کرد اما شاگردان دستیار هم با عملکرد خوب خود توانستند امتیاز ایران را به عدد 44 برسانند و در نهایت این کوارتر هم با امتیاز 56 بر 11 به سود مردان بسکتبال با ویلچر کشورمان به خاتمه رسید.

کوارتر سوم هم با وجودی که تیم اندونزی خوب آغاز کرد اما در امتیاز 13 برابر 67 متوقف شد تا سرمربی ایم تیم تقاضای وقت استراحت فنی کند اما این در خواست هم برای این تیم موثر نبود و شاگردان دستیار 73 بر 13 از حریف پیش افتادند.

امید علی اصغر ملی پوش کشورمان با دو پرتاب خوب امتیاز ایران را به عدد 79 برساند و در نهایت این کوارتر 85 بر 13 به سود ایران به تمام شد.

در کوارتر چهارم شاگردان دستیار امتیاز تیم ملی را به عدد 99 رساندند تا اختلاف امتیاز بیشتر گردد در نهایت این دیدار با نتیجه 117 بر 17 به خاتمه رسید.

تساوی گلبال در مردان و بانوان

تیم ملی گلبال کشورمان از ساعت 12 امروز (یکشنبه - به وقت محلی) در سالن بالای کارتینی جاکارتا رودرروی ژاپن نهاده شد و به نتیجه ای بهتر از تساوی 5 - 5 نرسید.

تیم گلبال بانوان ایران نیز در نخستین مسابقه خود در این بازی ها مقابل تایلند به نتیجه تساوی 5 - 5 رضایت داده بود.

ملی پوشان گلبال ایران فردا از ساعت 10 (به وقت محلی) به مصاف اندونزی خواهند رفت.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1173

به "بازی های پاراآسیایی جاکارتا ، تساوی گلبال، پیروزی والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های پاراآسیایی جاکارتا ، تساوی گلبال، پیروزی والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید