باشگاه استقلال پشت آقاخان: حذفی در کار نیست

به گزارش شیوا مارکت، مرتضی آقاخان را باید بدشانس ترین بازیکن سال های اخیر استقلال دانست. بازیکن با ظرفیتی که به دلیل مصدومیت های پی در پی هنوز نتوانسته دریک بازی رسمی برای آبی ها به میدان برود.

باشگاه استقلال پشت آقاخان: حذفی در کار نیست

آقاخان بدشانس ترین بازیکن استقلال

بعد ازاینکه مرتضی آقاخان درخلال اردوی ترکیه ازناحیه آشیل پا با مصدومیت روبرو شد، بعضی رسانه ها ازاحتمال خروج نام این بازیکن گفتند اما آقاخان اگربا مصدومیت شدید هم روبرو باشد با استقلال خواهد بود ونامش ازلیست آبی ها کنارگذاشته نخواهد شد. باشگاه استقلال بعد ازمصدومیتی که برای این بازیکن به وجود آمد حمایت همه جانبه خود را ازاین بازیکن اعلام نمود. امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال دراین خصوص گفته است: باشگاه استقلال حمایت همه جانبه و تمام قد خود از مرتضی آقاخان را اعلام می دارد. او سرمایه باشگاه استقلال است و بدون تردید خیلی زود به جمع بازیکنان باز می گردد. متاسفانه مرتضی دچار بدشانسی شد و حالا هم باشگاه تمامی کوشش خود را برای درمان و بهبود هرچه سریعتر این بازیکن به کار می گیرد. مرتضی آقاخان بازیکن ارزشمندی است و خیلی زود می تواند توانمندی خود را با پیراهن استقلال برای طرفداران به نمایش بگذارد. در این راستا هم باشگاه همیشه کنار او خواهد بود. فتحی راست می گوید. مرتضی آقاخان یکی ازبدشانس ترین بازیکنانی است که پایش را به باشگاه استقلال گذاشته و ازاین حیث رکورداراست.

آقاخان پیش ازاینکه با استقلال قرارداد امضاء کند درترکیب پیکان یکی ازبهترین ها بود ونمایش خیره نماینده ای داشت و مسئولان سابق باشگاه استقلال نیز به واسطه همین درخشش او را جذب کردند اما به محض آنکه آقاخان به استقلال آمد، تعیین شد که با مصدومیت روبرو است. آن روزها انتقادهای زیادی به تصمیم باشگاه استقلال گرفته شد که چرا با بازیکن مصدوم قرارداد منعقد نموده اما پیشینه آقاخان باعث شد تا این نقد ها به درازا نکشد وهمه منتظربازگشت این بازیکن باشند.

آقاخان درماه های اخیرتمرینات وسیعی برای بازگشت با شکوه به استقلال داشت و درتمرینات نیز بسیارآماده و قبراق نشان می داد تا اینکه ناگهان از اردوی ترکیه استقلال خآنالیزد که او با مصدومیت از ناحیه آشیل پا روبرو شده است. مصدومیتی که امیدواریم سخت و جدی نباشد اما معمولا بازیکنانی که ازاین نقطه آسیب می بینند باید طول درمان قابل توجهی را سپری نمایند. یکی ازپزشکان که با فوتبالیست ها کارمی کند درحالی که علاقه ای به انتشارنامش نداشت درباره مصدومیت ازناحیه آشیل پا اعتقاد دارد که زمان زیادی از بازیکنان برای بازگشت دوباره به میادین فوتبال می گیرد. البته هنوز پزشکان استقلال به آنالیز دقیق وضعیت آشیل پای آقاخان نپرداخته اند.

احتمالا دکترستوده که یکی از پزشکان کارکشته درباشگاه استقلال محسوب می گردد باید نظرنهایی را درباره این بازیکن بدهد. امیرحسین فتحی بعد از مصدومیتی که برای آقاخان به وجود آمد تیم پزشکی باشگاه استقلال را مامور آنالیز دقیق نموده است که دراین میان نظر ستوده احتمالا میزبان دوری آقاخان ازمیادین فوتبال را درنهایت تعیین خواهد نمود. گزارش میزان مصدومیت آقاخان قراراست تا قبل ازشروع فصل دراختیار مدیران باشگاه استقلال قراربگیرد. اینکه نام آقاخان ازلیست خارج گردد بسیار بعید است به این دلیل که نام او همراه نام دیگربازیکنان استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز ارسال شده است.

10-270

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2843

به "باشگاه استقلال پشت آقاخان: حذفی در کار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال پشت آقاخان: حذفی در کار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید