منصوریان: آذری همیشه حامی سرمربیان بوده

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران ، علیرضا منصوریان پنجشنبه به عنوان سرمربی جدید ذوب آهن اصفهان انتخاب و جانشین امید نمازی شد. منصوریان که اهداف بزرگی با این تیم سبزپوش اصفهانی دارد و می خواهد ثابت کند هنوز هم می تواند موفق باشد، بعد از مراسم معارفه در تمرین، خیلی زود کارش را آغاز کرد.

منصوریان: آذری همیشه حامی سرمربیان بوده

او خیلی امید دارد با سبزپوشان اصفهانی به روزهای خوبی برسد. ضمن اینکه می داند فرصت خوبی دارد تا لیگ قهرمانان آسیا هم همراه با ذوبی ها خودش نشان دهد. علیرضا منصوریان در رابطه با حضور در ذوب آهن می گوید: خوشحالم که در اصفهان و در ذوب آهن هستم. ذوب آهن تیمی است که مدیرعاملش حامی سرمربیان سابقش بوده و پای سرمربیانش ایستاده. تیم خوبی داریم و من به چند یاری احتیاج دارم. به امید نمازی خسته نباشید می گویم. او دوست خیلی خوب من است و تیم خیلی خوبی جمع نموده. باید در این مدت خیلی خوب کار کنیم. اولین چیزی که احتیاج داریم، اتحاد و همدلی است و به بازیکنان هم گفتم باید اول برای آبروی خودشان بازی نمایند. بخش اعظم این بازیکنان، شاگردان من در تیم امید ایران بودند. می توانیم روزهای خیلی خوبی داشته باشیم اما با کار و کوشش.

سرمربی جدید ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه با تمام وجود برای پیراهن تیم جدیدش می جنگد، ادامه می دهد: از مدیریت کارخانه ذوب آهن و همچنین سعید آذری هم متشکرم که به من اطمینان کردند و این پیراهن را به من امانت دادند. با تمام وجود برای این پیراهن می جنگیم. ما یک هدف بیشتر نداریم. ما فقط یک صدا و یک اسم را می شناسیم؛ آن هم حفظ و دفاع از این پیراهنی که امروز به امانت دست من و بازیکنان است. تشکیلات باشگاه بسیار خوب است. امیدوارم در مسیر سختی که قرار داریم موفق شویم. لیگ امروز نه تیم آسان می شناسد و نه تیم قوی و همه در یک سطح هستند. هر کس می تواند نهایت استفاده را در بازی خانگی و زمین حریف داشته باشد. فقط باید یک هدف داشته باشیم و آن هم سربلندی تیم ذوب آهن است.

علیرضا منصوریان در مورد تغییر در ترکیب ذوب آهن هم می گوید: اینجا همه چیز خوب است و به احتمال فراوان در ترکیب بازیکنان تیم تغییری نخواهیم داشت. باید با احترام به انتخاب مربی قبلی نگاه کرد. به نظر من همین بازیکنان احتیاج به یک شوک و یک یاری دارند. بحث اول بحث اتحاد و همدلی است. این قبل از بحث فنی و تاکتیکی است. اگر این اتفاق بیافتد، من می توانم بحث فنی را اینجا عملیاتی بکنم و فکر نکنم تغییر خاصی داشته باشیم.

منصوریان در رابطه با تغییر در کادرفنی ذوب آهن شرح می دهد: قطع به یقین از گروه بزرگی که در استقلال داشتم، محمد خرمگاه اینجا با من است و احتمالا یک آنالیزور هم به ما اضافه می گردد. احتیاج نیست گروه بزرگی داشته باشیم. از نفرات بومی استفاده می کنم. همان طور که تیم های دیگر پیشکسوت دارند اینجا هم پیشکسوتان خیلی خوبی دارد و خوشحالم که امروز چند نفرشان را دیدم و از آذری خواهش کردم شرایطی فراهم کند تا بتوانم از آنها یاری بگیرم.

سرمربی ذوب آهن در رابطه با ماندن یا رفتن رشید مظاهری که این روزها بحث های زیادی در مورد جدایی اش به گوش می رسد، می گوید: من چیزی در این مورد در حال حاضر نمی دانم. هر اتفاقی که بخواهد بیفتد من و مدیرعامل باشگاه، در یک مسیر حرکت می کنیم. در حال حاضر تیم خیلی خوبی داریم.

590-11

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2011

به "منصوریان: آذری همیشه حامی سرمربیان بوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: آذری همیشه حامی سرمربیان بوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید