برانکو: هنوز خیلی مانده تا قهرمانی!

به گزارش شیوا مارکت، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس بعد از کسب پیروزی در دربی می گوید: ما از استقلال جدا شدیم اما هنوز خیلی خیلی مانده تا قهرمان شویم. حتی یک قدم هم به قهرمانی نزدیک نشدیم.

برانکو: هنوز خیلی مانده تا قهرمانی!

برانکو: هنوز خیلی مانده تا قهرمانی!

پیروزی در دربی، شکست دادن شفر برای دومین بار و ادامه صدرنشینی با اختلاف قابل قبول 5 امتیاز، همه دلایلی است که برانکو ایوانکوویچ را بیش از هر زمان دیگری خشنود می نماید. او به سالن کنفرانس می آید تا از این شادی بگوید و برنامه هایی که برای ماندگاری این شادمانی دارد.

برانکو صحبت هایش در نشست خبری بعد از دربی را این طور آغاز می نماید: خیلی خیلی از این برد خشنود هستیم زیرا امتیاز این مسابقه بیش از 3 امتیاز ارزش دارد. برای ما و طرفداران این بازی بسیار مهم بود و با توجه به جدول نیز این بازی حساسیت ویژه ای داشت. ما و استقلال در یک سطح بودیم اما حالا با این برد 5 امتیاز جلو افتادیم. به بازیکنانم برای جنگندگی و میل آنها تبریک می گویم و از طرفداران تشکر می کنم که کل زمان مسابقه از ما حمایت کردند و اطمینان دارم که تا خاتمه فصل پشت ما خواهند بود تا ما امتیازات را جمع کنیم. دیروز در نشست خبری گفتم که ما دنبال کسب برد در همه مسابقات هستیم و البته این موضوع بسیار سخت است زیرا با پیکان یک بازی سخت داریم که نتیجه آن نامعلوم است. می خواهیم برابر پیکان مهر تایید بر این سه امتیاز بزنم. به بازیکنان و طرفداران تبریک فراوان می گویم.

اعتراض بازیکنان پرسپولیس به داوری بازی در جریان مسابقه موضوعی بود که انتقادهایی را در پی داشت و برانکو درباره آن ها می گوید: بازیکنان بازیکن هستند و در یک وضعیت خاص و حساسی قرار دارند. آنها تحت فشار زیاد و با انگیزه فراوان هستند و طبیعی است که برابر هر بی عدالتی واکنش نشان می دهند. متاسفانه اینگونه است و عدم اعتماد زیادی برابر داوری ها وجود دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد مهدی شیری در دربی و ناهماهنگی او با دیگر بازیکنان، تأکید می نماید: استقلال تیم بسیار خوبی دارد و طبیعی است که آنها نیز کیفیت کسب برد را دارند. آنها بازیکن خطرناکی مانند ایسما داشتند و شیری به زمان احتیاج دارد که با تیم تطبیق پیدا کند. او در اولین دربی خود حضور داشت و همه می دانیم که حضور در این مسابقه تا چه اندازه مهم است. به هر حال همه این شرایط یک ترمزی برای بازیکن است و تنها برای شیری محسوب نمی گردد و برای همه رخ می دهد.

بعد از این برد خیلی ها از شانس بالای قهرمانی پرسپولیس می گویند. برانکو اما چنین اعتقادی ندارد: از سوال شما تشکر می کنم. ما از استقلال جدا شدیم اما هنوز خیلی خیلی مانده تا قهرمان شویم. حتی یک قدم هم به قهرمانی نزدیک نشدیم. با تراکتور، سپاهان، پیکان و سایپا دیدار داریم و نمی توانم بگویم کدام مسابقه سخت تر از دیگری است. تا آخر جنگ زیاد و اتفاقات غافلگیر کننده خواهد بود. در نشست خبری قبل از بازی نیز گفتم که خیلی وقت بود که 3 تیم، بیش از 30 امتیاز نگرفته بودند زیرا در 10 سال اخیر 60 امتیاز برای قهرمانی کافی بود اما سال جاری باید بیشتر از 60 امتیاز کسب کنیم. اگر پیکان را نبریم، هیچ کاری نکردیم.

برانکو در خاتمه صحبت های خود درباره تفاوت کیفیت دربی در دو نیمه و عملکرد دفاعی قرمزها در نیمه دوم، تأکید می نماید: دربی شرایط خاص خود را دارد و فلسفه کاری ما این است که بعد از گل اول، به دنبال گل دوم باشیم و بازی را نخواهیم بست. البته حریف هم اینجا مطرح است و روی سبک بازی ما تاثیر می گذارد. 15 دقیقه اول نیمه دوم، خیلی روی بازی کنترل داشتیم و چند موقعیت خطرناک خلق کردیم و نمی گردد انتظار داشت که 90 دقیقه بازی در سطحی یکسان و زیبا باشد. قبلا هم گفتم که همه دربی ها زیبا و با کیفیت هستند و نتیجه آن مجهول است. عصبانی شدن و اتفاقات مجهول برای همه دربی ها در همه جای جهان وجود دارد.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4608

به "برانکو: هنوز خیلی مانده تا قهرمانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: هنوز خیلی مانده تا قهرمانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید