برانکو: پیشنهاد زیاد دارم اما با قراردادم چه کنم؟

به گزارش شیوا مارکت، پیشنهادهای تازه ای به دستم رسیده اما با پرسپولیس قراردادی دارم که نمی توانم آن را نادیده بگیرم.

برانکو: پیشنهاد زیاد دارم اما با قراردادم چه کنم؟

برانکو: پیشنهاد زیاد دارم اما با قراردادم چه کنم؟

روزی نیست که درباره جدایی برانکو از پرسپولیس، چیزی نخوانیم یا نشنویم. البته که آقای سرمربی بخاطر پرداخت نشدن حق و حقوقش می توانست فسخ کند و برود اما چنین نکرد و حالا هم وقتی از پیشنهادهای تازه اش حرف می زند، باز به یادمان می آورد که از قراردادش با پرسپولیس یک سال دیگر باقی مانده.

اتفاقا طرفداران و باشگاه از همین حالا خواستار تمدید قراردادش شده اند و مرد کروات هم در پاسخ، پالس های مثبتی فرستاده اما این دلیل نمی گردد که پیشنهادهایش را باز به رخ مان نکشد: من یک سال دیگر به پرسپولیس قرارداد دارم اما باشگاه می خواهد که قراردادم طولانی تر باشد. البته من هم پیشنهادهای تازه ای به دستم رسیده اما با پرسپولیس قراردادی دارم که نمی توانم آن را نادیده بگیرم. این را برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه با یکی از هموطنانش گفته. به خبرنگاری که برای سایت وکرنیجی می نویسد و هر از گاهی می نشیند پای حرف های سرمربی پرسپولیس.

این بار هم بهانه او برای نوشتن از برانکو، حال و روز پرسپولیس است که تا هت تریک قهرمانی با مرد کروات، تنها یک امتیاز دیگر فاصله دارد. و بعد برای مقدمه تازه اش نوشته: برانکو ایوانکوویچ در آوریل 2015 راهنمایی پرسپولیس را بر عهده گرفت و در فصل اول به خاطر تفاضل گل از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. او در ادامه دو بار پیاپی قهرمان لیگ ایران و دو بار هم فاتح سوپر جام شد. برانکو پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند و این فصل که در آستانه سومین قهرمانی در لیگ است، در نیمه نهایی جام حذفی هم واقع شده است و می تواند یک جام متفاوت را به دست بیاورد. در صورتی که برانکو باز هم با پرسپولیس قهرمان لیگ ایران گردد، اولین مربی کروات در تاریخ است که با یک تیم خارجی 3 بار پیاپی قهرمان لیگ می گردد. پیش تر ملادن فرانچیچ در سال 2005 با فولاد و زلاتکو کرانچار با سپاهان در سال 2012 نیز قهرمان لیگ ایران شده بودند.

در ادامه هم نقل قولی از این مربی را گذاشته پیش رویمان: خوشبختانه امیدوار به کسب دو جام در لیگ و جام حذفی هستیم تا فصل را به خوبی به انتها برسانیم.

خبرنگار وکرنیجی گریز هم زده به تساوی پرسپولیس برابر ماشین سازی که سرنوشت قهرمانی را به روز آخر کشاند: قرمزها می توانند با یک امتیاز در بازی با پارس جنوبی قهرمانی شان را در لیگ برتر قطعی نمایند. پرسپولیس با 58 امتیاز در صدر جدول واقع شده است و سپاهان با 55 امتیاز دوم است که یکی از این دو تیم روز پنج شنبه جام قهرمانی را بالای سر می برد. پرسپولیس در بوشهر با پارس جنوبی رده دوازدهمی بازی دارد و سپاهان هم میزبان استقلال خوزستانی است که سقوطش به دسته پایین تر قطعی شده. تیم برانکو در صورتی قهرمان نمی گردد که شکست بخورد و سپاهان برنده گردد. البته احتمال کمی وجود دارد که این سناریوی تاریک رخ دهد چون پرسپولیس در 29 دیدار خود در این فصل لیگ برتر تنها یک بار شکست خورده است.

این گزارش - مصاحبه با بازخوانی صحبت های برانکو ایوانکوویچ بعد از بازی با ماشین سازی ادامه پیدا نموده و سپس می رسیم به این نقل قول او: در بازی با ماشین سازی تنها 70 هزار نفر در استادیوم بودند در حالی که می شد 100 هزار نفر در استادیوم باشند. البته الان نسبت به قبل، احساس هیجان و شادی کمی در کنار باشگاه حس می گردد چون قهرمانی به ما خیلی نزدیک شده و این سومین قهرمانی پیاپی ما در لیگ برتر است.

آخرین موضوعی که سرمربی پرسپولیس در مصاحبه با هموطنش درباره آن حرف زده، ترس احتمالی پرسپولیس از بازی آخر با پارس جنوبی است. برانکو گفته: بوشهر شهری در جنوب ایران و الان خیلی گرم است. از طرفی تمام حریفان برابر ما با 200 درصد توان شان ظاهر می شوند. پارس جنوبی حریف سرسختی است. با توجه به نتایجی که در هفته های اخیر گرفتیم، شگفتی های زیادی اتفاق افتاده و این یعنی باید خیلی مراقب باشیم تا غافلگیر نشویم. البته وقتی به بازیکنانم و شادی و کیفیتی که در تمرینات دارند نگاه می کنم، خیالم راحت می گردد. پنج شنبه با این روحیه و کیفیت قهرمان می شویم. جام هنوز در قفسه است اما پنج شنبه باید در قفسه را باز کنیم و آن را به دست بیاوریم.

11 - 670

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5937

به "برانکو: پیشنهاد زیاد دارم اما با قراردادم چه کنم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: پیشنهاد زیاد دارم اما با قراردادم چه کنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید