برنامه های جدید یوتیوب برای مبارزه با آزارگران اینترنتی در راه است

به گزارش شیوا مارکت، یوتیوب اعلام کرده که برنامه های جدیدی برای مبارزه با افرادی دارد که در فضای این رسانه مجازی مزاحم دیگران می شوند. درواقع این شرکت اعلام کرده به زودی این برنامه ها را عملی می کند اما نگفته که چگونه.

برنامه های جدید یوتیوب برای مبارزه با آزارگران اینترنتی در راه است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یوتیوب اعلام کرده که با برنامه هایی جدید به مبارزه با آزارگران دنیای مجازی می پردازد.

نیل موهان، مدیر اجرایی یوتیوب، تاکید کرد که پلتفرم ویدیویی یوتیوب به زودی سیاست هایی جدید در قبال آزار و اذیت افراد نژاد پرست، متعصب و بیمار در پیش خواهد گرفت. این نظرات اشاره به افرادی دارد که به اقلیت های مختلف توهین می کنند و در قالب ویدئو یا کامنت به این افراد حمله می کنند.

یوتیوب اخیرا تلاش کرده است از رفتارهای مبتنی بر آزار دیگران پیشگیری کند و این موضوع را نیز به شکل جدی پیگیری کرده است. ام.ا چرا این مسئله تا این حد برای گردانندگان یوتیوب مهم شده است؟ برخی از تحلیلگران می گویند که این پلت فرم ممکن است انگیزه های تجاری داشته باشد و بخش از برنامه بزرگ تر یوتیوب باشد.

یوتیوب نخستین پلتفرمی نیست که در راستای اصلاح شرایط کار می کند، پیش از یوتیوب شرکت هایی مثل فیس بوک، توییتر و گوگل نیز تلاش کرده اندد با ازارگران مبارزه کنند اما در عمل اجرای چنین طرحی با مسائل متعددی همراه است و در بسیاری از موارد شرکت ها پیروز نمی شوند به آرمانهای مد نظر خود عمل کنند.

ماجرای تیراندازی در مساجد نیوزیلند و تصویر برداری زنده در اینستاگرام نشان داد که شبکه های احتماعی مجازی گاهی در کنترل شرایط تا چه حد کند عمل می کنند. اکنون باید دید برنامه یوتیوب تا چه حد کارامد خواهد بود.

tour-canada.ir: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7739

به "برنامه های جدید یوتیوب برای مبارزه با آزارگران اینترنتی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های جدید یوتیوب برای مبارزه با آزارگران اینترنتی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید