برنز آرمین هادی پور قطعی شد

به گزارش شیوا مارکت، رقابت های مرحله مقدماتی وزن 54 - کیلوگرم در قهرمانی مسابقات دنیا به انتها رسید و آرمین هادی پور پس از کسب پیروزی در مبارزه چهارم توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

برنز آرمین هادی پور قطعی شد

به گزارش خبرنگاران، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی تکواندوی دنیا 2017 از ساعت 04:30 بامداد شنبه با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور و با برگزاری مبارزات مرحله مقدماتی وزن 54 - کیلوگرم در بخش مردان و 46 - کیلوگرم در بخش زنان در سالن تیوان آرنا شهر موجو کره جنوبی شروع شد که در روز نخست تیم ملی ایران تنها در گروه مردان نماینده داشت.

آرمین هادی پور، نخستین نماینده ایران در اولین گام رو در روی در روی آنشومن پاراشار از هند نهاده شد و پیروز شد 31 بر پنج در راند دوم حریفش را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

نماینده وزن 54 - کیلوگرم ایران در دومین ملاقات خود به مصاف سالومون دمسه از اتیوپی رفت و در ملاقاتی نزدیک 22 بر 15 حریف آفریقایی خود را از پیش رو برداشت و به جمع 32 نفر خاتمهی راه یافت.

هادی پور در مبارزه سوم با رینالدی اتمانگارا از اندونزی مبارزه کرد. نماینده اندونزی مدال برنز قهرمانی آسیا 2014 را در کارنامه دارد. هادی پور در این مبارزه حساس 24 بر سه به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

هادی پور در مرحله چهارم با مورات لاچوری از بلژیک (قهرمان اروپا در سال 2016 و نایب قهرمان دانشجویان در سال 2015) مبارزه کرد که در خاتمه توانست با نتیجه 17 بر 9 این تکواندوکار را از دور رقابت ها خارج نموده و با راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی نماید.

تکواندوکار وزن اولی کشورمان برای راهیابی به فینال این رقابت ها باید به مصاف رامنارونگ ساوکویهار از تایلند دارنده مدال برنز قهرمانی دنیا 2015 و نایب قهرمان آسیا در سال 2016 برود.

همچنین نمایندگان کره جنوبی و ایتالیا در آن سوی جدول به مرحله نیمه نهایی راه پیدا نموده اند.

مبارزات نیمه نهایی و فینال این رقابت ها فردا (یکشنبه) از ساعت 14:30 پیگیری می گردد.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15052

به "برنز آرمین هادی پور قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنز آرمین هادی پور قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید