برگزاری 160 مذاکره بین استارت آپ ها و دستگاه های اجرایی

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر علی وحدت، در مورد گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه فضایی، بیان کرد: حدود هزار فناور برای حضور در این گردهمایی ثبت نام نموده اند و حدود 100 شرکت، محصولات و خدمات خود را در نمایشگاهی که در حاشیه این گردهمایی برگزار شده است، به نمایش گذاشته اند.

برگزاری 160 مذاکره بین استارت آپ ها و دستگاه های اجرایی

وحدت اضافه نمود: در گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه فضایی، هفت رویداد ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه توسط هفت دستگاه اجرایی برگزار می گردد که حدود 270 شرکت برای حضور در رویداد ارایه نیازهای فناورانه خدمات مکان محور شهرداری تهران ثبت نام نموده اند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: علاوه بر این، 60 شرکت نیز در جلسات دو جانبه B2B روز اول این گردهمایی که میان استارت آپ ها و پژوهشگاه فضایی ایران برگزار گردید، حضور داشتند. همچنین در جلسات B2B دو جانبه میان استارت آپ ها و سازمان فاوا شهرداری تهران که صبح روز دوم برگزار گردید، حدود 80 شرکت حضور داشتند. علاوه بر آن در عصر روز دوم گردهمایی 30 مذاکره B2B دو جانبه بین استارت اپ ها و هلال احمر برگزار گردید.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7596

به "برگزاری 160 مذاکره بین استارت آپ ها و دستگاه های اجرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 160 مذاکره بین استارت آپ ها و دستگاه های اجرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید