بستن مرز ایران و ترکیه معطل نظر روحانی خبرنگاران

به گزارش شیوا مارکت، دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تصمیم وزارت کشور بر اعمال محدودیت هایی در مرز با ترکیه گفت: به دلیل ملاحظات سیاسی، اجتماعی، مالی، امنیتی و دیپلماسی ما این موضوع را در یک جلسه فوق العاده آنالیز کردیم و پیشنهادات را برای رئیس جمهور فرستادیم.

بستن مرز ایران و ترکیه معطل نظر روحانی خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا در مصاحبه با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس در خصوص تصمیم وزارت کشور پس از آنالیز پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر اعمال محدودیت های بیشتر در مرز با ترکیه گفت: به دلیل ملاحظات سیاسی، اجتماعی، مالی، امنیتی و دیپلماسی ما این موضوع را در یک جلسه فوق العاده آنالیز کردیم و پیشنهادات را برای رئیس جمهور و ستاد ملی مقابله با کرونا فرستادیم.

مدیر کل مرزی وزارت کشور ادامه داد: این موضوع در حوزه اختیارات وزارت کشور نبود که ما بخواهیم در این باره تصمیم گیری کنیم، زیرا ابعاد آن فراتر از وزارت کشور بوده است. وزارت اقتصاد، صمت، فرهنگ و خارجه باید در این موضوع نظر بدهند و این گزارش به ریاست جمهوری ارسال شده تا نظر بدهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29285

به "بستن مرز ایران و ترکیه معطل نظر روحانی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستن مرز ایران و ترکیه معطل نظر روحانی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید