بلیط هواپیما به مقصد تجربه های تازه

به گزارش شیوا مارکت، همه دوست داریم تا از تعطیلات خود بهترین استفاده را کرده و بیشترین لذت را ببریم؛ خاطرات خوش سفر گاه می تواند به سبب یک تجربه تازه باشد، دیدن و آشنا شدن با چیزهایی که پیش تر ندیدیم و بیش از پیش عظمت جهان را به ما نشان می دهد، آن دسته کارهایی که کمتر کسی آنها را تجربه کرده است. اگر شما هم به دنبال چنین مقاصدی هستید که علاوه بر رقم زدن اوقاتی خوش، موضوعاتی جالب نیز به شما یاد می دهد، این مقاله را تا خاتمه بخوانید، شاید برای خرید بلیط هواپیما به شما ایده های جالبی بدهد.

بلیط هواپیما به مقصد تجربه های تازه

بلیط هواپیما به دیدار تمدن گم شده

وقتی متوجه می شویم که بقایای این تمدن، تازه در قرن نوزدهم و به صورت اتفاقی کشف شده دیگر دور از ذهن نیست که لقب تمدن گم شده را بر روی آن بنهیم. آنگاکورشهری در شمال غرب کامبوج و پایتخت امپراتوری خمرها بوده، آنها در فاصله قرن هشتم تا سیزدهم تمدنی قدرتمند در جنوب شرق آسیا بودند که پس از ویرانی تا مدت ها بقایای بناهای عجیب و جالب آنها در میان جنگل های انبوه منطقه گم شد. پایان ماموری فرانسوی در دوران استعمار این کشور به طور اتفاقی در راه خود به آنها برخورد. آنگاکور وات که به شهر معابد هم معروف شده از مجموعه ای از بناها و معابد تاریخی تشکیل شده که برخی از آنها دست نخورده باقی مانده و بسیاری از بخش های آن را به خوبی می توانید مشاهده کنید. با همراهی یک راهنمای خبره، پیاده روی و گردش در میان جنگل و دیدار از این آثار می تواند شما را با بخشی جالب از تاریخ آشنا کند.

بلیط هواپیما به دیدار جنگلی پر از رمز و راز

جنگل های آمارون با مساحت شش هزار و 437 کیلومتر، بخش عظیمی از جنوب قاره آمریکا را پوشانده، قسمتی مهم از حیات کره زمین که به ریه های تنفسی زمین هم معروف است. این جنگل پر است از گیاهان و جانوران شگفت انگیز که چشم بازدید کنندگان را به خود خیره می کند. یکی دیگر از زیبایی های این جنگل رودخانه آمازون است که از نظر طول، دومین رودخانه جهان نیز به شمار می رود. تورهای جالبی هست که شما را به یک رودخانه نوردی برده و در طول این راستا شما را با زیبایی های جنگل آشنا کرده و راهنمایان به شما اطلاعات مفیدی درباره ی گیاهان و جانوران مختلفی که می بینید، می دهند.

اما نکته جالب درباره آمازون این است که هنوز هم درعمق این جنگل شگفت انگیز، مناطقی وجود دارد که نامکشوف باقی مانده است، همچنین در آمازون قبایلی زندگی می کنند که زندگی بدوی داشته و حتی شاید بتوانید از نزدیک آنها را ببینید.

بلیط هواپیما به دیدار جایی مثل هیچ کجا

داروین برای تحقیقات خود به جزایر گالاپاگوس سفر کرد، مجمع الجزایر آتش فشان در اقیانوس آرام و در غرب آمریکای جنوبی که محل زندگی گیاهان و حیواناتی است که شبیه آنها را درهیچ کجای دیگر نمی بینید. یکی از جزایر گالاپاگوس نیز داروین نام گرفته و شما در طول بازدید خود می توانید از مرکز تحقیقات او نیز دیدن کنید.

شیرهای دریایی، ایگوانا، پرنده ای عجیب معروف به کودن پا آبی و لاک پشت های عظیم الجثه ای که عمری طولانی دارند از جمله حیواناتی جالب این جزایر است؛ شما همچنین در اطراف برخی از جزایر نیز می توانید به غواصی رفته و از شگفتی های زیر آب دیدن کنید. برای این سفر شگفت انگیز کافی است بلیط هواپیمای خود را به مقصد اکوادور بگیرید.

بلیط هواپیما برای سفر به سرحد زمین

همه ما می دانیم که زمین گرد است، اما اگر از شما بپرسند آخرین نقطه زمین کجاست، چه پاسخی خواهید داد؟ آلاسکا به آخرین نقطه زمین معروف شده است. شاید به نظرتان خرید بلیط هواپیما و سفر به آلاسکا کسل کننده باشد اما کسانی که به این سفر رفته اند، معتقند چندان هم این طور نیست.

شما می توانید پیاده روی بر روی یخچال های طبیعی را تجربه کنید، همچنین راهنمایان شما را به توری به منطقه برده تا از بخش های مختلف دیدن کرده و یا از آنها عکاسی کنید. اگر هم دلتان ماجراجویی بیشتری می خواهد، می توانید به یخ نوردی بروید.

بلیط هواپیما به دیدار با قبایل

آفریقا سرزمینی زیبا و سرشار از شگفتی است. اگر تصمیم دارید از این قاره دیدن کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا بلیط هواپیمای خود را به مقصد کنیا بگیرید. شما اینجا می توانید به دیدار حیوانات خاص آفریقایی مثل کرگدن و شیر بروید؛ همچنین یک مرکز نگهداری از زرافه ها نیز وجود دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

یکی دیگر از جالب ترین تجربه ها برای شما می تواند دیدار از قبایل آفریقایی باشد؛ شما حتی می توانید چند روزی را همراه با آنها و در روستا سپری کنید، تردید نداشته باشید که هنگام برگشت خاطرات خوشی را خواهید داشت.

بلیط هواپیما به بازدید از کهکشان ها

شاید سفر به خارج از جو زمین به این راحتی ها ممکن نباشد، اما اگر به کهکشان و ستاره ها علاقه دارید می توانید به سفرهایی بروید که شما را در عالمی زیبا و رویایی غرق می کند. این کمپ ها تنها به بچه ها اختصاص ندارد، جالب است بدانید که مرکز فضایی و موشکی آمریکا توری چند روزه را ترتیب داده که درآن شرکت کنندگان می توانن از سفینه ها، موشک ها و نحوه کار آنها دیدن کنند.گردشگران همچنین می توانند در برخی از تمرین های خاص فضانوردان شرکت کنند.

یکی دیگر از برنامه های جالبی که تجربه فوق العاده ای را برایتان رقم می زند پرواز در بی وزنی است. فضانوردان پیش از رفتن به فضا این شرایط را تمرین می کنند، شما نیز می توانید با پرداخت پنج هزار دلار در این تجربه سهیم شوید. هواپیمایی تا ارتفاعی نزدیک ده هزار متر پرواز می کند و سپس در زوایه 30 درجه به سرعت به سمت پایین پرواز می کند. مسافران این پرواز ویژه به مدت 30 ثانیه حالتی نزدیک به بی وزنی را تجربه می کنند.

اینها تنها بخشی از مقاصدی است که می تواند تجربه ها متفاوتی را برایتان به ارمغان بیاورد؛ چنین فعالیت هایی سبب می شود تا با خاطره ای خوش و آموخته هایی متفاوت به خانه بازگردید. بلیط هواپیمایتان را به هر مقصدی که می گیرید، پیش از سفر کمی بررسی کنید شاید مقصد شما نیز امکانات جالبی را برای ماجراجویی پیش رویتان قرار دهد.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به مقاصد مورد نظرتان به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: سفرستان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18507

به "بلیط هواپیما به مقصد تجربه های تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به مقصد تجربه های تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید