بلیط هواپیما به ویتنام

به گزارش شیوا مارکت، ویتنام کشوری در جنوب شرقی آسیا است که یکی از بیشترین رشدهای اقتصادی را در منطقه خود دارد و تلاش می کند تا سال 2020 به کشوری توسعه یافته تبدیل شود. این کشور شمال با چین، از شمال غرب با لائوس و از جنوب غرب با کامبوج همسایه است. در جنوب این کشور دریای جنوبی چین واقع شده است.

بلیط هواپیما به ویتنام

بلیط هواپیما به مقصد ویتنام در آسیای شرقی

وقتی صحبت از ویتنام می شود شاید ذهن ما ناخوآگاه برود سراغ بخشی از تاریخ، اما امروز ویتنام را بیش از هرچیز به عنوان کشوری آرام، زیبا ومقصدی فراموش نشدنی و امن برای سفر می دانیم؛ ویتنام آنقدر جاذبه و دیدنی دارد که هر روز برتعداد پروازهای خارجی و مسافرانی که راهی این پهنه رویایی در آسیای شرقی هستند افزوده می شود؛ شهرهایی با حال و هوایی خاص، غذاهایی متفاوت، پوشش گیاهی منحصر به فرد و مجموعه ای از دیدنی های بکر و رویایی همه و همه در محبوبیت هرچه بیشتر این مقصد اثرگذار بوده است. اگر به طبیعت علاقمندید و می خواهید یک استراحت روحی و جسمی داشته باشید، حتما بلیط هواپیمای خود را به مقصد ویتنام تهیه کنید.

ویتنام دقیقا کجا قرار گرفته است؟

ویتنام در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است، از نظر جغرافیایی این کشور باریکه درازی است بین دلتای رود سرخ در شمال و دلتای رود مکونگ در جنوب؛ دلتای رود سرخ بخش مهم شهرنشینی ویتنام قابل مشاهده است.

چه کسانی از این سفر لذت می برند؟

ماجراجویان

طبیعت دوستان

علاقمندان به استراحت و کسب آرامش

دوستداران غذا

با چه کسانی به این سفر برویم؟

خانوادگی

گروه دوستان

زوج های جوان

افرادی که تنها به سفر می فرایند.

کجاها بریم؟

بلیط هواپیما به شهرهای ویتنام

بخشی از دیدنی های ویتنام در شهرهای آن است، بخش های مدرن شهر و البته نمادهایی از گذشته همچون معابد چشم نواز؛ شهر هانوی، مرکز سیاسی و فرهنگی ویتنام به شمار رفته و در شمال این کشور قرار گرفته است،منطقه قدیمی شهر، معابد، تاتر عروسکی سنتی ویتنام و پارک آبی از جمله مهم ترین دیدنی های این شهر است.

بلیط هواپیما به بازدید از هوشی مین

این شهر در جنوب ویتنام، در ساحل رود سایگون قرار گرفته است، اگر قصد سفر به ویتنام را دارید، می توانید بلیط هواپیمایتان را برای این شهر تهیه کرده و سفرتان را از اینجا آغاز کنید. در بازار بنتان شما می توانید با قیمتی مناسب سوغات هایی از ویتنام خریداری کنید؛ در هوشی مین حتما غذاهای ویتنامی را مزه کنید.

بلیط هواپیما به بازدید از دلتای مکونگ

به گفته بسیاری از گردشگران، برای درک روح ویتنام باید به جنوب غربی این کشور و منطقه دلتای مکونگ سفر کرد؛ اینجا منطقه کشاورزی ویتنام است، اسم آن نیز برگرفته از نام مستعار سبدهای برنج است. اینجا شما می توانید از باغ های میوه، بازاری شناور که مغازه های آن در واقع قایق ها هستند در کنار شالیزارهای برنج دیدن کنید؛ بخشی از پوشش جانوری منحصر به فرد این منطقه از آسیا نیز در دلتای مکونگ قابل مشاهده است.

بلیط هواپیما به بازدید از تورهای طبیعت گردی

درویتنام شما می توانید به توری چند روزه بپیوندید، تورهای طبیعت گردی که همراه آنها از دل های جنگل های استوایی عبور خواهید کرد و از خلیج و رودخانه های ویتنام و انجام فعالیت های ورزشی و تفریحی آبی لذت ببرید.

این تجربه می تواند، طبیعت بکر ویتنام شما را شیفته خود می کند، ما که توصیه می کنیم دوربین عکاسیتان را با خود ببرید.

بلیط هواپیما به بازدید از خلیج هالونگ

شاید تصویر این خلیج را در برخی از فیلم های مشهور دیده باشید، شاید به خاطر آنکه تصویر دریایی سبز-آبی با صخره های مختلف که سر از آب بیرون آورده، مسافران را بیشتر به یاد صحنه ای از فیلم ها می اندازد. در این خلیج نزدیک دو هزار جزیره وجود دارد که پوشش گیاهی پوشیده شده است، جالب است بدانید آنچه امروز در خلیج دیده می شود طی قرن ها و بر اساس تغییرات زمین شناسی شکل گرفته است. اگر مشتاق شده اید که از این منطقه دیدن کنید باید به سوی شمال ویتنام بروید. جالب است بدانید یکی از اولین مقاصد مسافران پروازهای خارجی همین منطقه است.

بلیط هواپیما به بازدید از معابد

در شهرهای مختلف ویتنام می توانید معابد گوناگونی را بیابید، یکی از زیباترین آنها مای سان است؛ مای سان در واقع یک منطقه باستان شناسی است که برای دوستداران مناطق تاریخی بسیار جذاب خواهد بود. مای سان درگذشته از مهم ترین عبادتگاه های شیوا به شمار می رفته است.

چه غذاهایی بخوریم؟

برنج یکی از اصلی ترین خوراک های این کشور است، در کنار برنج، ویتنامی ها نودل را نیز در خوراک های خود زیاد به کار می برند؛ در واقع غذاهای ویتنامی ترکیبی از برنج، نودل، سبزیجات و انواع گوشت ها است که از دیگر سبک های آشپزی آسیای جنوب شرقی نیز تاثیر گرفته است.

بلیط هواپیما به بازدید از PHO

یکی از چندین و چند نوع سوپ نودل؛ البته یکی از محبوب ترین آنها؛ این سوپ از رشته های نودل، گوشت گوساله و مرغ و انواع سبزیجات تازه همچون ریحان و نعنا تشکیل شده است.

بلیط هواپیما به بازدید از اسپرینگ رول

اسپرینگ رول از غذاهای محبوب در تمام کشورهای این منطقه است که حتی در کشورهای دیگر هم طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در ویتنام این غذا با ظرافت خاصی تهیه می شود، ورقه نازکی از خمیر مخصوص که درون آن با ماهی، میگو و یا مرغ در کنار انواع سبزیجات تازه پر می شود.

بلیط هواپیما به بازدید از Ca Kho To

از آنجایی که تایلند در نزدیکی آب قرار گرفته است، باید هم انتظار داشت که خوراک های دریایی سهم مهمی در غذاهای این منطقه داشته باشد. در این خوراک دریایی از تکه های ماهی که همراه با سبزیجات در سس ترش و شیرین طبخ تشکیل شده است.

بلیط هواپیما به بازدید از GOI

یک سالاد ویتنامی به سبک مناطق استوایی؛ در این سالاد به جای کاهو، تکه های پاپایا و انبه در آن استفاده می شود و طرفداران بسیاری هم دارد.

کجا اقامت کنیم؟

در ویتنام طیف گسترده ای از انتخاب دارید، در واقع شما می توانید با توجه به بودجه خود دست به انتخاب بزنید، اگر دلتان هوای سفر با کوله پشتی را کرده و می خواهید سفری ارزان و ماجراجویانه داشته باشید، هاستل های مناسبی در شهرهای ویتنام یافت می شود، اگر هم می خواهید حسابی استراحت کنید که هتل های لوکس می تواند گزینه خوبی برای شما داشته باشید.

همچنین شما می توانید برای اقامت در کمپ نیز با تورهای محلی همراه شوید.

ویتنام دیدنی های بسیاری دارد، اگر دلتان یک تعطیلات انرژی بخش می خواهد، شهرهای ویتنام یکی از آن مقاصدی است که می توانید بلیط هواپیمایتان را به آنها بگیرید.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به ویتنام به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 96 آخرین بروزرسانی: 26 مرداد 96

تا8: تا8: مجله نقد و بررسی کالا ها و محصولات برندها مختلف

منبع: سفرستان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18508

به "بلیط هواپیما به ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید