برترین اقامتگاه ها در شهر استکهلم سوئد

به گزارش شیوا مارکت، برترین هتل های استکهلم

همانطور که شما یک کتاب را بر اساس جلد آن قضاوت نمی کنید، برترین هتل های استکهلم را نیز نباید بر اساس ظاهر بیرونی آن مورد قضاوت قرار دهید. بسیاری از برترین هتل های استکهلم در ساختمان های سنتی این شهر با قرن ها قدمت واقع شده اند. با این حال در داخل آن ها شما می توانید طراحی های پر زرق و برق و مدرن را ببینید. شاید خیلی مورد اهمیت نباشد که این هتل ها چه زمانی و چگونه کار خود را شروع نموده اند اما در هر صورت آن ها لوکس می باشند و حتی شما می توانید در آن ها صبحانه خود را داخل رختخواب خود میل کنید. بعضی از برترین هتل های استکهلم دارای منظره ها و منظرههایی دیدنی بوده در حالی که بعضی دیگر را می توان در محله هایی آرام پیدا کرد. البته که بیشتر آن ها یک چیز مشترک دارند. با پیاده روی در اطراف این اقامتگاه ها می توانید منظره ها افسانه ای استکهلم را مشاهده نمایید. در این مطلب قصد داریم تجربه اقامتی متفاوت در برترین هتل های استکهلم را تشریح نماییم پس با خبرنگاران همراه شوید.

برترین اقامتگاه ها در شهر استکهلم سوئد

هتل دیپلمات | Hotel Diplomat

همه چیز در خصوص هتل دیپلمات غرور آمیز و با ارزش است. هتل دیپلمات یک کاخ مجلل می باشد که در اوایل دهه 1900 به عنوان یک محل اقامتی خصوصی بنا شده است. در سال 1966 این ساختمان به یک هتل 100 اتاقه تبدیل شده و جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین هتل های استکهلم به دست آورد. در سراسر این هتل می توانید طرح های نقاشان معروف اسپانیایی را مشاهده نمایید. این هتل در کنار خط ساحلی و در محله ای مجلل واقع شده که در راستا پیاده روی به سمت منطقه قدیمی شهر می باشد. بعضی از اتاق ها دارای منظره و منظره بندرگاه می باشند.

هتل رادیسون بلو اسکله | Radisson Blu Waterfront Hotel

هتل رادیسون بلو که از برترین هتل های استکهلم می باشد، بیش از همه برای تجار و مسافران کاری مورد استقبال قرار می گیرد. این هتل با داستن 21 اتاق جلسه و بعلاوه نزدیکی آن به مرکز کنگره تجربه اقامتی متفاوت را برای شما ایجاد خواهد کرد. این هتل دارای 414 اتاق بوده که همگی آن ها به سبک سوئدی مدرن تزیین شده است. رادیسون بلو که در کنار اسکله و خط ساحلی شهر استکهلم واقع شده در فاصله کمی از ایستگاه قطار مرکزی و بسیاری از جاذبه های استکهلم واقع شده است. در صورتی که قدم زدن برای شما سخت است، هتل می تواند به شما دوچرخه داده تا از طریق آن منطقه ها مختلف شهر را مشاهده نمایید.

متل ال | Motel L

اگر شما انتظار دارید تا اتاق هتل شما به صورت سنتی تزیین شده باشند بنابراین پیشنهاد می گردد تا تعطیلات خود را در متل ال بگذرانید زیرا اینجا همه چیز سنتی است. متل ال یکی از برترین هتل های استکهلم بوده اما در آن همه چیز کمی عجیب به نظر می رسد. در جلوی هتل راستا با فرش قرمز که اطراف آن را پنج پرها فرا گرفته اند شروع می گردد. این شرایط عجیب تا درون اتاق ها ادامه پیدا نموده و در آنجا با آویزهای دیواری در بالای تخت و بعلاوه وسایلی با رنگ های صورتی و سیاه و سفید رو به رو خواهید شد. یکی از دیواره های حمام تصویر پشت یک انسان می باشد. این هتل نسبتا مالی در حومه شهر استکهلم واقع شده اما دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار راحت خواهد بود.

هتل بزرگ استکهلم | Grand Hotel Stockholm

اگر واقعا تمایل دارید تا با افراد مشهور دیدار داشته باشید می توانید هتل بزرگ استکهلم را انتخاب نمایید. این یکی از برترین هتل های استکهلم بوده که از سال 1874 به مهمانان خاص و افراد مشهور سرویس اقامتی ارائه می نموده است. هتل بزرگ حتی دارای مجموعه ای به نام پرنسس لیلیان است. علاوه بر اینکه می توانید تجربه اقامتی متفاوت را در هتل بزرگ داشته باشید، ساختمان این هتل به میزان ای فوق العاده بوده که می توانید از ساختمان های قدیمی شهر استکهلم و قصر سلطنتی چشم پوشی نمایید. رستوران وراندا (Veranda) هتل بزرگ که در اسکله اصلی قرار گرفته است در سراسر این خیابان به غذاهای کرسمس خود مشهور می باشد.

هتل ریوال | Hotel Rival

هتل ریوال یکی از متفاوت ترین و برترین هتل های استکهلم می باشد. این بوتیک هتل که دارای 90 اتاق است متعلق به بنی آندرسون (Benny Andersson) نوازنده گروه موسیقی ABBA است. از سوی دیگر نمایشنامه سوئدی ماما میا (Mamma Mia) در سالن تئاتر این هتل نیز برگزار می گردد. شما می توانید تجربه اقامتی متفاوت را در این هتل داشته باشید زیرا اتاق های مهمانان دارای بعضی از ویژگی های منحصر به فرد است. یکی از این ویژگی ها اینکه در اتاق ها آلبوم طلایی گروه موسیقی ABBA متعلق به دهه 1970 به همراه یک دستگاه پخش وجود دارد. هتل ریوال درون یکی از جزایر قرار گرفته و منظرهی متفاوت از شهر استکهلم را به نمایش می گذارد.

هتل اسکپشولمن | Hotel Skeppsholmen

اگرچه که قدمت این هتل 10 سال می باشد اما اسکپشولمن در دو ساختمان واقع شده که از سال 1699 میلادی در آنجا قرار داشته و خانه مامورین دریایی سلطنتی بوده است. این هتل در یک جزیره ای آرام قرار گرفته که در آن موقع از طریق نیروی دریایی سوئد محافظت می شده است. این خط ساحلی در فاصله کمی از مرکز شهر استکهلم واقع شده که می توان با یک پیاده روی کوتاه به آنجا رسید. این بنای تاریخی سوئدی که از جمله برترین هتل های استکهلم است، ساختمانی زرد رنگ داشته اما فضای داخلی آن به میزان کافی مدرن می باشد تا بتوانید تجربه اقامتی متفاوت در این شهر را به دست آورید.

هتل فریس | Freys Hotel

قبل از اینکه فریس به عنوان یک هتل در سال 1989 افتتاح گردد، این یک شرکت حمل و نقل اسب های مسابقه ای بود در قرن نوزدهم بوده است. یکی از اسب های آن ها در سال 1895 در مسابقه ای برنده شده و در نتیه نام هتل را از روی آن برداشتند. این بنا که از برترین هتل های استکهلم می باشد در داخل خود دارای یک پرتره بزرگ از فری بوده ک در هنگام ورود به شما نگاه می نماید. هتل فریس در یک خیابان آرام و در نزدیکی ایستگاه مرکزی شهر استکهلم واقع شده و با مبلمان و میز سنتی و بعلاوه مجسمه ها تزیین شده است. از سوی دیگر اتاق ها دارای نورپردازی مدرن، سبک و رنگی می باشند.

منبع: www.touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29819

به "برترین اقامتگاه ها در شهر استکهلم سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اقامتگاه ها در شهر استکهلم سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید