بودجه سازمان های مناطق آزاد تجاری - صنعتی تصویب شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه مالی عصر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار گردید.

بودجه سازمان های مناطق آزاد تجاری - صنعتی تصویب شد

اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به سختی ها و دشواری های مالی در امسال گفت: مسائل و مسائل مالی در سال 97 باعث شد که مناطق آزاد تجاری - صنعتی کشور نیز با بعضی محدودیت ها روبرو شوند.

معاون اول رییس جمهوری با تقدیر و تشکر از کوشش ها و زحمات و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه مالی و روسای آن در امسال اظهار امیدواری کرد در سال 98 با بهبود وضعیت مالی کشور شرایط بهتری برای فعالیت مالی در مناطق آزاد فراهم گردد.

در این جلسه وزیر دادگستری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار سیستان و بلوچستان و بعضی معاونان و نمایندگان دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند.

در این جلسه همچنین طرح جامع مناطق ویژه مالی شیراز و گرمسار و طرح جامع منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی و نیز طرح تملک دارایی های سرمایه ای سازمان منطقه آزاد قشم مورد بحث و آنالیز نهاده شد و تصویب شد.

افزایش سرمایه سازمان منطقه آزاد ماکو، افزایش محدوده منطقه آزاد چابهار، تغییر گرایش منطقه ویژه مالی کازرون و معین سازمان مسئول، محدوده و گرایش مجاز منطقه ویژه مالی میرجاوه نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو نهاده شد و به تصویب رسید.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4312

به "بودجه سازمان های مناطق آزاد تجاری - صنعتی تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه سازمان های مناطق آزاد تجاری - صنعتی تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید