بوستانی: باید محرومیت و کسر 6 امتیاز از استقلال خوزستان برطرف گردد

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی استقلال خوزستان می گوید برای بقا در لیگ برتر نیازمند برطرف محرومیت از فصل نقل و انتقالات و بازگرداندن 6 امتیاز به حساب تیمش است.

بوستانی: باید محرومیت و کسر 6 امتیاز از استقلال خوزستان برطرف گردد

به گزارش خبرنگاران، کریم بوستانی بعد از شکست تیمش در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه نخست بازی زیبا و خوبی صورت گرفت. حریف موقعیت داشت اما ما هم خوب بودیم. قبل از بازی اتفاقات مختلفی در باشگاه اتفاق افتاده بود؛ با این وجود خوب عمل کردیم.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه تیمش همچنان روی اشتباهات فردی گل می خورد، اضافه کرد: ما گل نزدیم ولی تنها با یک گل باختیم.

او با اشاره به کسر 6 امتیاز از تیمش یادآور شد: وضعیت روحی تیم به خاطر این اتفاق خوب نیست. مدیریت در حال بازگرداندن این شش امتیاز و برطرف محرومیت از فصل نقل و انتقالات است.

سرمربی استقلال خوزستان با تاکید بر لزوم تقویت این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: باید مشکل محرومیت و کسر شش امتیاز از تیم حل گردد. شاید در لیگ برتر بمانیم که حاصل غیرت و کوشش بازیکنان است اما در غیر این صورت باید مسائل برطرف گردد تا بازیکن بگیریم.

بوستانی درباره کسر شش امتیاز و محرومیت تیمش از فصل نقل و انتقالات اضافه کرد: ما بدهکار هستیم و باید این بدهی ها پرداخت گردد تا بازیکن جذب کنیم.

او با تشکر از سرمربی سابق استقلال خوزستان گفت: داریوش یزدی خیلی برای تیم زحمت کشید. او توانست با کوشش بازیکنان 10 امتیاز کسب کند. با مربیان زیادی کار کردم اما یزدی مربی با دانش و سالمی است و فقط به خاطر اتفاقاتی که در باشگاه رخ داد، از تیم رفت. ای کاش مسئولان او را حفظ می کردند و در همین حین گزینه بعدی را انتخاب می کردند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2198

به "بوستانی: باید محرومیت و کسر 6 امتیاز از استقلال خوزستان برطرف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوستانی: باید محرومیت و کسر 6 امتیاز از استقلال خوزستان برطرف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید