تأثیر بحران کرونا بر نحوه برگزاری مراسم تحلیف بایدن

به گزارش شیوا مارکت، یک دستیار ارشد جو بایدن گفته است که مراسم تحلیف رئیس جمهور آینده آمریکا به گونه ای برگزار خواهد شد که سلامتی شهروندان آمریکایی را به خاطر شیوع ویروس کرونا به خطر نیندازد.

تأثیر بحران کرونا بر نحوه برگزاری مراسم تحلیف بایدن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ران کلین که از سوی جو بایدن به عنوان رئیس جدید کارکنان کاخ سفید معرفی شده، در اظهاراتی گفت: مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا از نظر ابعاد برگزاری،کوچکتر از سایر مراسم های سنتی تحلیف ریاست جمهوری خواهد بود تا سلامتی آمریکایی ها را به خاطر شیوع ویروس کرونا به خطر نیندازد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه کرد: تصور می کنم این بار مراسم تحلیف به صورت کاملاً متفاوت برگزار خواهد شد. بی شک مراسم تحلیف در کاخ سفید مانند مراسم های قبلی نخواهد بود.

نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا که از سوی رسانه های جریان اصلی به عنوان برنده انتخابات جنجالی نوامبر 2020 معرفی شده است بارها از سوی دونالد ترامپ به خاطر استفاده از ماسک و رعایت تدابیر بهداشتی در برگزاری برنامه های تبلیغاتی انتخاباتی، مورد نقدها شدیدی قرار گرفته است.

ترامپ که شخصاً حاضر به رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی نبود، اوایل اکتبر به ویروس کرونا مبتلا شد و تعداد زیادی از نزدیکان وی در کاخ سفید نیز به این ویروس مبتلا شدند.

کلین اضافه کرد: بایدن و کامالا هریس معاونش زمانی که در 20 ژانویه رسماً به قدرت برسند، بر اجرای تدابیر ایمنی و بهداشتی اصرار خواهند کرد.

کلین اظهارداشت: تیم بایدن در حال مشورت با رهبران مجلس نمایندگان و مجلس سنا برای برگزاری هرچه بهتر مراسم تحلیف ریاست جمهوری است؛ ولی نتیجه احتمالا ً این خواهد بود که ابعاد مراسم تحلیف ریاست جمهوری بسیار کوچک تر از مراسم های سنتی سال های قبل باشد.

تور کانادا: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25652

به "تأثیر بحران کرونا بر نحوه برگزاری مراسم تحلیف بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأثیر بحران کرونا بر نحوه برگزاری مراسم تحلیف بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید